رییس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه:

امنیت جمهوری اسلامی به آرزوی بسیاری از کشور‌ها تبدیل شده است

عبدالرضا مصری گفت: بدون شک پلیس مهمترین عامل امنیت داخلی کشور محسوب می‌شود و در شرایطی که امروز اکثر کشور‌های منطقه درگیر ناآرامی‌های داخلی هستند، امنیت جمهوری اسلامی به آرزوی بسیاری از این کشور‌ها تبدیل شده است.
کد خبر: ۴۰۳۲۱۴
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۶ - 27June 2020

امنیت جمهوری اسلامی، آرزوی بسیاری از کشور‌ها تبدیل شده استبه گزارش دفاع‌پرس از كرمانشاه، «عبدالرضا مصری» رییس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه امروز (شنبه) در دیدار با سردار «علی اکبر جاویدان» فرمانده انتظامی استان، اظهار داشت: بدون شک پلیس مهمترین عامل امنیت داخلی کشور محسوب می‌شود و در شرایطی که امروز اکثر کشور‌های منطقه درگیر ناآرامی‌های داخلی هستند، امنیت جمهوری اسلامی به آرزوی بسیاری از این کشور‌ها تبدیل شده است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس تصریح کرد: این امنیت باتلاش بی وقفه و خستگی ناپذیرانه ماموران انتظامی و دیگر نیروهای مسلح که اجازه عرض اندام به مجرمان و اشرار نمی دهند، حاصل شده است.

مصری همچنین پلیس جمهوری اسلامی را پلیسی مردمی، متدین و در عین حال قاطع و شجاع معرفی کرد و گفت: این اقتدار و صلابت باعث شده تا کشورمان یکی از امن ترین نقاط جهان باشد و مردم در کنار آنها احساس امنیت و راحتی کنند.

مصری همچنین از تلاش های سردار اشتری فرمانده ناجا و سردار جاویدان فرمانده انتظامی استان قدردانی و بر تقویت بنیه دفاعی و تامین نیروی انسانی مورد نیاز پلیس تاکید کرد.

پلیس جمهوری اسلامی در دنیا کم نظیر است

«علی رضایی» نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین نیز در این دیدار پلیس جمهوری اسلامی را در دنیا کم نظیر خواند و گفت: صلابت و هیمنه نیروهای پلیس عرصه را بر مجرمان تنگ کرده است.

وی با بیان اینکه ایجاد توسعه در هر جامعه ای نیاز به زیرساخت هایی دارد، افزود: مهمترین آنها وجود امنیت است که خوشبختانه در کشور و استان کرمانشاه به واسطه حضور مقتدرانه نیروهای پلیس وجود دارد.

رضایی تصریح کرد: امروز اکثر مردم از امنیت موجود در جامعه رضایت دارند که این رضایتمندی حاصل تلاش های مجاهدانه و شبانه روزی ماموران پلیسی است که بی ادعا وظایف خود را به نحو احسن انجام می دهند.

مجمع نمایندگان استان از برنامه های پلیس حمایت می کند

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب نیز از حمایت مجمع نمایندگان استان از برنامه های پلیس خبر داد و گفت: ما به این برنامه ها اعتقاد داریم چرا که می دانیم همه آنها در راستای جلب رضایت مردم و ارتقاء امنیت جامعه صورت می گیرد.

شهریار حیدری با بیان اینکه امروز دغدغه پلیس ایجاد امنیتی مطلوب و فراگیر در سطح جامعه است، گفت: این دغدغه قابل احترام است و نمایندگان در کنار ماموران انتظامی برای رفع آن باید اهتمام لازم را داشته باشند.

وی گفت: از همین رو مجمع نمایندگان استان برای ارتقا جایگاه پلیس کرمانشاه و برخورداری از نیروی انسانی مورد نیاز تمام تلاش خود را به کار می گیرد.
حیدری در پایان گفت: برای دیدار با فرمانده ناجا طی روزهای آتی نیز برنامه ریزی و هماهنگی های لازم را انجام خواهیم داد تا بتوانیم با سردار اشتری نیز دیدار داشته باشیم.

فداکاری ماموران پلیس بارها اثبات شده است

حجت الاسلام سیدجواد حسینی کیا نماینده مردم سنقروکلیایی در مجلس شورای اسلامی آخرین عضو مجمع نمایندگان استان بود که اعلام کرد: فداکاری ماموران پلیس برای امنیت آفرینی بارها و در صحنه های مختلف اثبات شده است.

وی با بیان اینکه انتشار هرچندوقت یکبار خبر شهادت ماموران پلیس حاکی از همین روحیه فداکاری و از خودگذشتگی آنهاست، گفت: حفظ امنیت و اقتدار کشور برای این عزیزان در درجه اول اهمیت قرار دارد.

حجت الاسلام حسینی کیا افزود: فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی سربازان وفادار انقلاب، نظام و رهبری هستند که در طول پیروی انقلاب بارها ولایتمداری خود را ثابت کرده اند.

در این دیدار «محمد رشیدی» نماینده کرمانشاه و «آرش لهونی» نماینده پاوه، جوانرود، روانسر و ثلاث باباجانی نیز حضور داشتند و از اقدامات امنیت آفرین پلیس قدردانی و بر تقویت تجهیزات و امکانات مورد نیاز تاکید کردند.

در این نشست سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه نیز گزارشی از برخی اقدامات صورت گرفته توسط پلیس در سه ماه سپری شده از سال جاری ارایه کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار