فرزند شهید بهشتی:

تشکیل پلیس قضایی می‌تواند راهگشا باشد

ملوک‌السادات حسینی‌بهشتی گفت: اگر پلیس قضایی که به درستی توسط شهید بهشتی طراحی شده بود وجود داشت امروز مشکلات به این شکل نبود و تشکیل پلیس قضایی می‌تواند راهگشا باشد.
کد خبر: ۴۰۳۲۱۸
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۵ - 27June 2020

تشکیل پلیس قضایی می‌تواند راهگشا باشدبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، ملوک‌السادات حسینی‌بهشتی فرزند ارشد شهید دکتر بهشتی در حاشیه مراسم بزرگداشت سی‌و‌نهمین سالگردشهدای فاجعه تروریستی هفتم تیر در گفت‌وگویی با اشاره به سالگرد شهدای هفتم تیر، اظهار داشت: شهید بهشتی به معنای واقعی برای ما هم معلم واقعی و هم پدر بودند. قبل از اینکه به سمت رییس دیوان عالی منصوب شود استاد حوزه و دانشگاه بود.

فرزند ارشد شهید دکتر بهشتی با بیان اینکه شهید بهشتی ساختار قوه قضاییه را اساسی و بنیادین تغییر داد اظهار کرد: وی ارکان و قوانینی را که قبل از انقلاب وضع شده بود اصلاح کرد و پلیس قضایی را تشکیل داد که بهتر است مجددا احیا شود.

حسینی‌بهشتی تاکید کرد: اگر پلیس قضایی که به درستی توسط شهید بهشتی طراحی شده بود وجود داشت امروز مشکلات به این شکل نبود و تشکیل پلیس قضایی می‌تواند راهگشا باشد.

این استاد دانشگاه گفت: شهدای هفتم تیر با ناجوانمردی به شهادت رسیدند و لازم است برای احقاق حقوق شهدای ترور اقدامات مقتضی در کشور و مجامع بین‌المللی صورت گیرد.

ویژه مراسم بزرگداشت سی و نهمین سالگرد شهادت شهیدان گرانقدر فاجعه تروریستی هفتم تیر امروز با حضور سعید اوحدی معاون رییس‌جمهور و رییس بنیاد شهید و ایثارگران و برخی از مقامات کشوری، لشکری، خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران انقلاب اسلامی ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی در دفتر سابق حزب جمهوری اسلامی برگزار شد.

منبع: میزان

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار