مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد:

شاهد تحولات خوبی در بحث برقراری عدالت و مبارزه با فساد هستیم

سرهنگ «امیرعباس آسمند» گفت: با حضور آیت‌الله رئیسی در راس قوه قضائیه، شاهد تحولات خوبی در بحث برقراری عدالت و مبارزه با فساد هستیم.
کد خبر: ۴۰۳۲۲۳
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۴ - 27June 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، سرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد امروز در نشست هم‌اندیشی با کارکنان این اداره‌کل با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر، اظهار داشت: در چنین روزی در هفتم تیر سال 1360، یکی از بزرگ‌ترین انفجارهای تروریستی تاریخ جمهوری اسلامی ایران رخ داد و طی آن، آیت‌الله بهشتی و 72 تن از مسئولان نظام که عمدتا از اعضای حزب جمهوری اسلامی بودند به شهادت رسیدند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد افزود: حادثه تروریستی هفتم تیر سال 1360 تنها نمونه‌ای از کینه‌توزی استکبار نسبت به انقلاب اسلامی بود، با این حال، خداوند کاری با منافقین کرد که دیگر هیچگاه نتوانستند ضربه‌ای مانند آن حادثه به انقلاب اسلامی ایران وارد کنند. 

آسمند عنوان کرد: منافقین به زعم خود، به دنبال این بودند که حکومتی داشته باشند، اما خداوند در قرآن هم اشاره کرده که انسان‌های منافق شاید مشکلاتی را برای جامعه ایجاد کنند، اما هیچگاه به مقصد خود نمی‌رسند.

وی با گرامی‌داشت هفته قوه قضائیه گفت: امیدواریم قضات ما بتوانند طوری عمل کنند که عدالت در این سرزمین اسلامی جاری شود، هرچند، با حضور آیت‌الله رئیسی در راس قوه قضائیه، شاهد تحولات خوبی در بحث برقراری عدالت و مبارزه با فساد بوده‌ایم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد به هفته افشای حقوق بشر آمریکایی اشاره داشت و بیان کرد: حمله ددمنشانه آمریکایی‌ها به  هواپیمای مسافربری ایران، تنها یک سند از اسناد بی‌شمار جنایت‌پیشگی آنها است.

آسمند عنوان کرد: نمونه‌های نقض حقوق بشر از طرف آمریکا بی شمار است و به طور قطع پایان خوشی برای آمریکا و ایادی‌اش وجود ندارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار