حجت الاسلام صنعت پور:

استکبار آزادی خواهی مردم ایران را جرم می‌پندارد

رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش گفت: کشورهای استکباری استقلال خواهی و آزادی خواهی در کنار حاکمیت اسلامی را برای مردم ایران جرم می‌پنداشتند و می‌پندارند.
کد خبر: ۴۰۳۲۳۳
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۹ - 27June 2020

استکبار آزادی خواهی مردم ایران را جرم می‌پنداردبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت الاسلام حسین صنعت پور امیری رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش امروز در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله سیدمحمد بهشتی و ۷۲ تن از شهدای فاجعه هفتم تیر که در بین الصلاتین نماز جماعت ظهر و عصر برگزار شد، با اشاره به اینکه پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی سبب ناراحتی غربی‌ها و دنیای استکبار شده، اظهار داشت: آن‌ها سر قفلی این کشور را در اختیار داشته و «فعال ما یشاء» بودند، ولی پس از انقلاب دستشان کوتاه شد به همین جهت در صدد جبران و انتقام برآمدند چرا که آن‌ها استقلال خواهی و آزادی خواهی در کنار حاکمیت اسلامی را برای مردم ایران جرم می‌پنداشتند و می‌پندارند.

وی تصریح کرد: از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون توطئه‌های فراوانی شکل گرفته که از جمله می توان به حمایت کشورهای مدعی حقوق بشر از سازمان قاتلین خلق. سازمانی که از فهرست بالای ۱۷ هزار شهید ترور، ۱۲ هزار شهید این فهرست به دست منافقین جلاد به شهادت رسیدند، اشاره کرد.

صنعت پور در ادامه با اشاره به برخی از ویژگی‌های شخصیت ممتاز شهید آیت الله بهشتی گفت: شهید بهشتی مغز متفکر انقلاب و یک روحانی تشکیلاتی بود. او از جهت علمی دارای مقام اجتهاد و از علوم روز بهره‌مند و به چند زبان مسلط بود، اما متاسفانه در حادثه تروریستی هفتم تیر سال ۶۰ همراه با ۷۲ تن از یارانش مظلومانه به شهادت رسید.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش همچنین افزود: دشمن قبل ترور شخص او به ترور شخصیت او پرداخت و شایعات فراوانی را در خصوص او و زندگی اش دامن زد، ولی در نهایت با گذشت زمان عظمت و مظلومیت این شهید بیشتر هویدا شد.

وی ادامه داد: از ویژگی‌های قابل توجه در رفتار معنوی این شهید والامقام این بود که ایشان به نیت و انگیزه در کار خیلی اهمیت می‌داد و سفارش می‌کرد.

حجت الاسلام صنعت پور تاکید کرد: از منظر قرآن کریم، دشمن هیچ گاه خیر ما را نمی‌خواهد بلکه قرآن کریم وقتی از آرزو‌های کفار و دشمنان سخن می‌گوید، نرمش و سازش، رنج و سختی مسلمانان، غفلت از سلاح و سرمایه و دست کشیدن از اعتقاداتمان را از آرزو‌های دشمن بر می‌شمارد که باید همه ما باید هوشیار و مراقب باشیم.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار