مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد:

توسعه یادمان شهدای گمنام یاسوج نیازمند تأمین اعتبار است

سرهنگ امیرعباس آسمند با بیان اینکه توسعه یادمان شهدای گمنام یاسوج نیازمند تأمین اعتبار است، از فرماندار شهرستان بویراحمد خواست این موضوع در شورای برنامه‌ریزی این شهرستان مد نظر قرار گیرد.
کد خبر: ۴۰۳۲۶۸
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۱ - 27June 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، سرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد امروز در دیدار با فرماندار شهرستان بویراحمد ضمن گرامی‌‌داشت یاد و خاطره شهید آیت‌الله بهشتی و شهدای هفتم تیر، اظهار داشت: چندین یادمان شهید گمنام در شهرستان بویراحمد وجود دارد که تعدادی از آنها نیازمند ساماندهی است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در رابطه با تشکیل هیئت امنا و مشکلات یادمان‌های شهدای گمنام شهرستان بویراحمد به بیان مطالبی پرداخت.

آسمند همچنین خواستار توجه فرماندار شهرستان بویراحمد برای اختصاص اعتبار به دانشنامه استانی دفاع مقدس، توسعه یادمان شهدای گمنام یاسوج، تکمیل یادمان‌های شهدای گمنام دانشکده فنی دختران و دانشگاه یاسوج در شورای برنامه‌ریزی این شهرستان شد.

«شاهرخ کناری» فرماندار شهرستان بویراحمد هم در این نشست در رابطه با اعتبارات تامین و تجهیز گلزار شهدا مطالبی بیان کرد و برای پیگیری اعتبارات یادمان‌های شهدای گمنام این شهرستان قول مساعد داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار