مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران خبر داد؛

تقدیر از کمیته‌های برتر چهلمین سالگرد دفاع مقدس مازندران

سردار «عبدالله ملکی» دیدار با خانواده شهدا و تقدیر از کمیته‌های برتر ستاد چهلمین سالگرد دفاع مقدس مازندران را از جمله برنامه‌ها برشمرد.
کد خبر: ۴۰۳۳۶۱
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰ - 28June 2020

تقدیر از کمیته‌های برتر چهلمین سالگرد دفاع مقدس مازندرانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران ظهر امروز در جلسه هم‌اندیشی و هم‌افزایی کمیته بانوان چهلمین سالگرد دفاع مقدس مازندران که در این اداره کل برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: زنان در طول تاریخ نقش ویژه‌ای داشتند و هر دولت و کشوری نسبت به این ظرفیت عظیم بی‌توجه باشد محکوم به شکست است.

وی با بیان اینکه زنان در تمامی فعالیت‌ها از جدیت و پشتکار ویژه‌ای برخوردار هستند، بر لزوم ورود بانوان دستگاه‌ها در بحث عفاف و حجاب تأکید کرد و افزود: باید ناهنجاری‌های جامعه را شناسایی کنیم و این مهم با مردمی کردن کارها محقق خواهد شد.

ملکی با اشاره به اینکه برنامه‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس در کمیته‌های مختلف به صورت مردمی برگزار خواهد شد، افزود: دیدار با خانواده شهدا در اولویت کار ستاد است و تقدیر از کمیته‌های برتر نیز در دستور کار ما خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار