رئیس کمیته بانوان ستاد چهلمین سالگرد دفاع مقدس:

دیدار با خانواده شهدا باید دغدغه مسئولین باشد

«سمیه قاسمی طوسی» با بیان اینکه دیدار با خانواده شهدا باید دغدغه مسئولین باشد، گفت: وجود مسئولین دلسوز نظام که در مسیر ایثار و شهادت قدم برمی‌دارند ارزشمند است.
کد خبر: ۴۰۳۳۶۵
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۴ - 28June 2020

دیدار با خانواده شهدا باید دغدغه مسئولین باشدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «سمیه قاسمی طوسی» مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران ظهر امروز در جلسه هم‌اندیشی و هم‌افزایی کمیته بانوان چهلمین سالگرد دفاع مقدس مازندران که در اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران برگزار شد، با بیان اینکه دیدار یادگاران شهدا برای ما قوت قلب است و دیدار با خانواده شهدا باید دغدغه مسئولین باشد، اظهار داشت: وجود مسئولین دلسوز نظام که در مسیر ایثار و شهادت قدم برمی‌دارند ارزشمند است.

وی با بیان اینکه با بکارگیری تمامی ظرفیت‌ها در راستای هرچه باشکوهتر برگزار کردن برنامه‌های کمیته بانوان اهتمام خواهیم داشت، افزود: تمام هدف‌گیری و نقش‌آفرینی‌ها باید در راستای رضایت مردم و شیرین کامی آنها باشد.

این مسئول ادامه داد: ما در جنگ دست برتر را داشتیم و باید در انعکاس مظلومیت شهدا و رزمندگان درست و روشمند عمل کنیم.

طوسی با تأکید بر استفاده بهینه از ظرفیت فضای مجازی در انتشار و انتقال مفاهیم دفاع مقدس تصریح کرد: فضای مجازی یک تهدید است و باید آن را به فرصت تبدیل کنیم و زحمات خالصانه شهدا و ایثارگران را در قالب خاطرات و فایل‌های صوتی برای مخاطبین به نمایش بگذاریم.

رئیس کمیته بانوان ستاد چهلمین سالگرد دفاع مقدس با بیان اینکه ما در مسیری که هستیم حتما مورد هجمه قرار خواهیم گرفت، گفت: شهدا سخت‌ترین شرایط جنگ را تحمل کردند و ما نیز باید ایستادگی و مقاومت کنیم و در شرایط سخت قدرت تحمل‌پذیری را بالا ببریم.

وی با بیان اینکه برنامه‌های متنوعی در کمیته بانوان پیش بینی شده است، ادامه داد: برنامه‌ها باید با همدلی و همفکری و هم‌اندیشی بین دستگاهی نمود و تبلور پیدا کند.

طوسی جمع آوری خاطرات همسران کارکنان ادارات و سازمان‌ها که در دفاع مقدس نقش آفرینی کردند را یکی از برنامه‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس اعلام کرد و بر لزوم انتشار آن در فضای مجازی تأکید کرد.

«گلی کهنسال» دبیر کمیته بانوان چهلمین سالگرد دفاع مقدس مازندران ضمن ارائه گزارش کمیته بانوان اظهار داشت: در جلساتی که با مسئولین امور بانوان دستگاه‌های اجرایی و همچنین مشاورین اموربانوان فرمانداری‌ها و مسئول بسیج شهرستان‌ها داشتیم برنامه‌های پیشنهادی ارائه شد.

وی با بیان اینکه برنامه‌های خوبی در سطح شهرستان‌ها پیش بینی‌شده است، گفت: جمع آوری خاطرات زنان پژوهشگر حوزه دفاع مقدس و نهضت جمع آوری خاطرات با محوریت زنان در دفاع مقدس از جمله این برنامه‌هاست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار