مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کردستان خبر داد؛

آمادگی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس کردستان برای ثبت خاطرات پیشکسوتان

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان گفت: این اداره‌کل آمادگی لازم برای ثبت و ضبط خاطرات پیشکسوتان دوران دفاع مقدس و چاپ آن به صورت کتاب را دارد.
کد خبر: ۴۰۳۴۶۰
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰ - 29June 2020

آمادگی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس کردستان برای ثبت خاطرات پیشکسوتان ///عکس بهتر لحاظ شود///

به گزارش خبرنگار دفاع‎پرس از کردستان، سردار «ذبیح الله مالکی» مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کردستان امروز در جلسه شورای پیشکسوتان دفاع مقدس استان که در فضای باز برگزار شد ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس اظهار داشت: پیشکسوتان و رزمندگان دوران دفاع مقدس ذخایر گرانبهایی از تجربیات و اطلاعاتی هستند که استخراج و بکا‌رگیری این تجربیات در خیلی از امورات می‌تواند راهگشا باشد.

وی گفت: هدف از تشکیل این شورا تعامل بیشتر کانون‌ها و پیشکسوتان با اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس در راستای اجرای مطلوب برنامه های حوزه دفاع مقدس است.

مالکی خاطرنشان کرد: اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کردستان در حوزه‌های ثبت و ضبط خاطرات پیشکسوتان آمادگی کامل را دارد که این خاطرات را در قالب کتابی چاپ کند.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کردستان یادآور شد: امسال که با چهلمین سالگرد دفاع مقدس مقارن است، برنامه‌های مختلفی جهت ترویج فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و حماسه‌سازان دوران دفاع مقدس در دستور کار داریم.

وی به برنامه‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس در سال‌جاری در استان اشاره کرد و متذکر شد: برنامه‌های این ایام از خرداد آغاز شده و تا پایان اسفند امسال ادامه دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار