سخنگوی سپاه کربلای مازندران خبر داد؛

تولید مستند تلویزیونی شهدای مدافع حرم «کمالی» و «جمشیدی»

علی ابراهیمی گتابی با اشاره به انتقال پیکرهای شهیدان مدافع حرم «سعید کمالی» و «علی جمشیدی» به مشهد مقدس گفت: گروه تلویزیونی سپاه کربلا برای گزارش اخبار لحظه به لحظه حضور این شهدا و تولید مستندی فاخر و ماندگار به این شهر اعزام شدند.
کد خبر: ۴۰۳۵۴۷
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۰ - 29June 2020

تولید مستند تلویزیونی شهیدان «کمالی» و «جمشیدی»به گزارش دفاع‌پرس از ساری به نقل از روابط عمومی سپاه کربلای مازندران، «علی ابراهیمی گتابی» سخنگوی سپاه کربلای مازندران با اشاره به دهه کرامت از طواف پیکر مطهر دو شهید کربلای خان‌طومان که پس از چهار سال به وطن بازگشتند، در حرم مطهر رضوی خبر داد و اظهار داشت: خانواده‌های معزز شهدای مدافع حرم شهید «سعید کمالی» و شهید «علی جمشیدی» همراه پیکر‌های پاک فرزندان‌شان هستند.

ابراهیمی گتابی گفت: پیکرهای مطهر شهدای مدافع حرم کربلای خان‌طومان، شهید «سعید کمالی» و شهید «علی جمشیدی» پس از تحویل گرفتن از معراج الشهدای تهران، برای طواف حرم مطهر امام رئوف حضرت علی بن موسی (ع) عازم مشهد شدند.

سخنگوی سپاه کربلای مازندران با اشاره به همزمانی دهه کرامت و ورود پیکر مطهر این دو شهید کربلای خان‌طومان به وطن افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، خانواده‌های معزز شهید مدافع حرم «سعید کمالی» و شهید مدافع حرم «علی جمشیدی» هم همراه ابدان مطهر شهدا هستند.

معاون روابط عمومی سپاه کربلا با اشاره به اینکه این شهدای والامقام، در سال ۹۵ برای دفاع از حرم آل الله به سوریه اعزام شده بودند و در منطقه خان‌طومان به فیض شهادت نائل آمدند، افزود: پس از چهار سال چشم‌انتظاری، پیکر مطهر شهیدان «سعید کمالی» و «علی جمشیدی» به آغوش گرم خانواده‌هایشان بازگشت.

ابراهیمی گتابی با بیان اینکه دوباره مازندران حال و هوای کربلا به خود گرفته است، خاطرنشان کرد: خبر خوشی که می‌توانست در این ایام ویژه، دل خانواده‌های چشم‌انتظار شهدای مدافع حرم و مردم شهیدپرور مازندران را خوشحال کند، خبر بازگشت پیکر‌های مطهر این شهدای والامقام بود.

سخنگوی سپاه کربلا در پایان متذکر شد: گروه تلویزیونی سپاه کربلا همراه با پیکر‌های مطهر شهدای مدافع حرم و خانواده‌های معزز شهدا به مشهد اعزام شدند تا هم لحظه به لحظه اخبار مرتبط با پیکر‌های مطهر شهدا را گزارش کرده و هم مستندی فاخر و ماندگار برای این دو شهید والامقام تولید کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار