نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی:

کار جهادی شرکت لوله‌سازی اهواز در زمان جنگ و ساخت «پل بعثت» برای همیشه ماندگار شد

مجتبی یوسفی گفت: لوله‌سازی اهواز همیشه در تاریخ ایران نقش‌های مهمی را ایفا کرده است، ولی ایستادگی و کار جهادی آنها در احداث پل بعثت در دوران دفاع مقدس ستودنی است و برای همیشه در ذهن مردم ماندگار شده است.
کد خبر: ۴۰۳۵۵۲
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۸ - 29June 2020

کار جهادی شرکت لوله سازی اهواز در زمان جنگ و ساخت پل بعثت برای همیشه ماندگار شد

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، «مجتبی یوسفی» نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی امروز ضمن بازدید از شرکت لوله‌سازی اهواز، اظهار داشت: لوله‌سازی اهواز همیشه در تاریخ ایران نقش‌های مهمی را ایفا کرده است. خودباوری آنها در زمان دفاع مقدس که شاید از نظر وظیفه ذاتی و حرفه‌ای وظیفه‌شان نبود، ولی ایستادگی و کار جهادی آنها در احداث پل بعثت در دوران دفاع مقدس ستودنی است و برای همیشه در ذهن مردم ماندگار شده است.

وی خطاب به مدیران این شرکت صنعتی گفت: در مسئله‌ بانک عامل، آمادگی داریم تا این امر به سرانجام خوبی برسد تا در آینده دغدغه‌ای نداشته باشید.

یوسفی یادآور شد: باید پیگیری و برنامه‌ریزی برای کارهای جدید و حتی بهره‌گیری از بنیه شرکت‌های خارجی را در دستور کار قرار دهیم تا توان و تخصص این مجموعه را بالا ببریم و از شریک خارجی بتوانیم استفاده کنیم. افتخار می‌کنیم که با همت شما این شرکت در بُعد بین‌المللی برای خودش بازارهای جدید خلق کند. اعتبار لوله‌سازی اهواز به این است که تولیدکننده خاص است.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: با همراهی مجمع نمایندگان استان حتماً در کنار شما هستیم تا مشکلات را برطرف کنیم و امیدوارم پرچم و نام لوله‌سازی اهواز همیشه بلند باشد و از شما می‌خواهم تعصب‌تان به کار و تولید جهادی در این شرکت را از بین نبرید.

یوسفی گفت: برایمان مهم بود در همین ماهِ اول بیاییم و سخنان مدیران شرکت لوله‌سازی اهواز را بشنویم و تلاش کنیم تا این مجموعه تقویت شود.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی پس از جلسه با مدیران شرکت لوله‌سازی اهواز از خط تولید این شرکت بازدید کرد و در دیدار با کارگران این شرکت، بیان کرد: شرکت لوله‌سازی اهواز در پروژه‌های مهم کشور تأثیرگذار بوده است. افتخار می‌کنیم به اینکه در اهوازی که شرکت مهمی چون لوله‌سازی اهواز در آن قرار دارد، زندگی می‌کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار