جنبش نجباء:

آمریکا خوی وحشی‌گری خود را به دنیا ثابت کرد

دبیر کل جنبش نجباء عراق تاکید کرد که سازمان ملل و نهاد‌های بین المللی حیاط خلوت کاخ سفید و ابزاری برای مشروعیت بخشی به جنایات آن در اشغال کشور‌ها و نابودی ثروت‌هایشان است.
کد خبر: ۴۰۳۵۸۵
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۶ - 29June 2020

آمریکا خوی وحشی‌گری خود را به دنیا ثابت کردبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‎پرس، دبیر کل جنبش «نجباء» یکی از گروه‌های زیرمجموعه سازمان الحشد الشعبی عراق تاکید کرد که وقایع جاری در آمریکا طی مدت اخیر تاریخ، واقعیت خوی وحشی‌گری آمریکا را که ریشه در تاریخ این کشور دارد، برای جهانیان فاش کرد.

به گزارش پایگاه خبری «موازین نیوز»، «اکرم الکعبی» دبیر کل جنبش نجباء امروز در صفحه توئیتر خود آورده است: «آمریکایی که از تمدن خود برای کسانی می‌گوید که از تاریخ آن خبر ندارند، امروز واقعیت خوی وحشی‌گری خود را لو داده است و این چیز عجیب و غریبی نیست».

وی افزود: تاریخ آمریکا به اختصار سه مرحله را پشت سر گذاشته است:

نخست اینکه آن‌ها مردمی سفیدپوست، اما تندرو و با قلب‍‌های سیاه بودند که از همه کشور‌های اروپایی جمع شدند تا کشوری را اشغال کنند که سرخ پوست، اما دارای قلب سفید و مسالمت جو بودند و سپس به جان آن‌ها افتادند و بیماری‌های همه گیر وبا و طاعون را به جانشان انداختند تا از ساکنان اصلی آمریکا کم‌تر از ۱۰ درصد باقی ماند.

سپس استعمارگران آمریکایی به برده داری روی آورند و به جنگ سیاه پوستان رفته و از آن‌ها میلیون‌ها کوچک و بزرگ را به اسارت گرفته و برده خود کردند؛ به دنبال آن میان سفید پوستان اختلاف افتاد و هر کدام به دنبال جذب سیاهپوستان به عنوان نیرو‌های جنگی خود بودند و آن‌ها را با آزادی فریب می‌دادند، اما به محض تمام شدن این خصومت، باز آمریکا به واقعیت وحشی گری خود بازگشت.

دوم اینکه، سپس این تندرو‌ها از اروپای پیر جدا شوند و در صدد در اختیار گرفتن سلاح‌های مرگبار و ویرانگر برآمدند و آن را در قتل عام هیروشیما و ناکازاکی به کار گرفته تا به دنیا بفهمانند که یک کشور تروریست و جنایتکار از کشتار دشمنانش کوتاه نخواهد آمد، از همین رو همه باید تسلیم آن شوند و این آمریکاست که بر جهان حکومت می‌کند.

سوم اینکه آمریکا با تاسیس سازمان ملل و نهاد‌های بین المللی که حیاط خلوت کاخ سیاه آنهاست جنایاتشان را مشروعیت بخشیدند و از همین رو دست به اشغال کشور‌ها و نابودی آن و به سرقت بردن ثروت‌های آن‌ها با نام آزادی و دموکراسی عریان می‌زنند.

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار