مسئول فضای مجازی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان مرکزی:

موشن گرافیک شهید «ابوالفضل ده کهنه» تولید شد

«الهام قائمی‌زاده» گفت: موشن گرافیک شهید «ابوالفضل ده کهنه» به مناسبت سالگرد شهادت این شهید بزرگوار در معاونت فضای مجازی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان مرکزی تولید شده و منتشر می‌شود.
کد خبر: ۴۰۳۶۲۷
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۸ - 30June 2020

تولید موشن گرافیک شهید «ابوالفضل ده کهنه»«الهام قائمی‌زاده» مسئول فضای مجازی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع‌پرس در استان مرکزی با اشاره به اینکه تولید محتوای مناسب در قالب‌های متفاوت در فضای مجازی از اهمیت بالایی برخوردار است اظهار داشت: موشن گرافیک از جمله تولیدات فرهنگی است که مورد پسند جوانان قرار گرفته، به همین منظور مرکز توسعه و ترویج فرهنگ دفاع مقدس در فضای مجازی استان مرکزی تولید موشن گرافیک فرمانده شهید «ابوالفضل ده کهنه» را در دستور کار خود قرار داد.

قائمی‌زاده ادامه داد: این اثر موشن گرافیک در تاریخ 10 تیر در فضای مجازی منتشر خواهد شد که مصادف با سالگرد شهادت این شهید بزرگوار است.

وی گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس تولیدات متنوعی را در دستور کار معاونت فضای مجازی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی قرار داده‌ایم که تا بتوانیم قدم موثری در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سطح استان و کشور برداریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها