مدیرعامل ساتا:

مردم و مسئولان وظیفۀ خطیری در قبال شهدا دارند

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح سرافرازی و عزت کشور را مرهون رشادت‌های شهدا دانست و گفت: شهدا وظیفۀ خطیری را بر دوش مردم و مسئولان گذاشته‌اند.
کد خبر: ۴۰۳۶۴۸
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۷ - 30June 2020

مردم و مسئولین وظیفۀ خطیری در قبال شهدا دارندبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «ابراهیم محمودزاده» مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح با حضور در منزل شهید «داود قرائی» از شهدای ساتا و همرزمان شهید چمران، با خانواده این شهید والامقام دیدار کرد.

محمودزاده در این دیدار ضمن گرامی‌داشت نام و یاد شهید چمران اولین وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران، دیدار با خانواده شهدا را روحیه و انگیزه‌بخش برشمرد و اظهار داشت: نباید فراموش شود که چه کسانی در چه شرایطی از جمهوری اسلامی ایران از مرزهای این کشور و از این مردم عزیز دفاع کردند و چه گوهر ارزشمندی را تقدیم انقلاب کردند.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: ما در پناه ایثارگری‌های این شهدای والامقام و دلاورمردی و رشادت‌های مثال‌زدنی آن‌ها امروز در آرامش مشغول زندگی و خدمت هستیم و اگر این ایثارگری‌ها نبود، معلوم نبود که چه بر سر کشور ما می‌آمد و چه بسا ما نیز مانند بعضی کشورهای دیگر وضعیت اسفناکی داشتیم.

محمودزاده با بیان اینکه شهدا وظیفۀ خطیری را بر دوش مردم و مسئولان گذاشته‌اند، تصریح کرد: امروز ایران اسلامی در دنیا سرافراز و عزتمند است؛ این سرافرازی به پاس رشادت‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای انقلاب اسلامی و شهدای مدافع حرم به وجود آمده است و باید بدانیم که شهدای بزرگوار حاضر و ناظر بر ما و کلید حل مشکلات ما هستند.

در این دیدار که رئیس سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح، رئیس بازرسی، معاون منابع انسانی، مدیر خدمات رفاهی و امور ایثارگران و مسئول روابط عمومی ساتا حضور داشتند، محمودزاده ضمن تجلیل از مقام والای شهید قرائی، دستورات لازم در جهت رفع مشکلات این خانواده شهید عزیز را صادر کرد.

شهید داود قرائی کارمند رسمی سازمان بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح بود که در سال 1358، داوطلبانه به یاری شهید چمران و همرزمان وی شتافت و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار