حجت‌الاسلام «آل‌هاشم» در دیدار با فرماندهی مرزبانی آذربایجان‌شرقی؛

مرزبانان، فرهنگ ابتذال غرب را در مرز‌ها زمین‌گیر کنند/ اقتدار نیرو‌های مسلح عاملی باز دارنده در برابر زیاده خواهی دشمنان است

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: مرزبانان نیروی انتظامی با فعالیت‌های اثرگذار فرهنگی و تقویت روحیه معنوی کارکنان و مرزنشینان، فرهنگ ابتذال غرب را در مرز‌ها زمین‌گیر کنند.
کد خبر: ۴۰۳۶۶۲
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۷ - 30June 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید محمدعلی آل‌هاشم» نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام‌جمعه تبریز در دیدار با فرمانده مرزبانی استان اظهار داشت: مرزبانان نیروی انتظامی با فعالیت‌های اثرگذار فرهنگی و تقویت روحیه معنوی کارکنان و مرزنشینان، فرهنگ ابتذال غرب را در مرز‌ها زمین‌گیر کنند.

حجت‌الاسلام آل‌هاشم با بیان اینکه حراست و صیانت از مرز‌های هر کشوری کاری تخصصی و مهم است، گفت: از عمده کار‌های مهم نیرو‌های مرزبانی، جلوگیری از قاچاق، ورود و خروج مواد مخدر، اقدامات فرهنگی و امنیتی است که نیرو‌های متخصص مرزبانی آذربایجان‌شرقی با فعالیت‌های شبانه روزی در این حوزه‌ها، امن‌ترین مرز کشور را در شمالغرب ایران به هم میهنان عزیزمان هدیه کرده‌اند.

او با اشاره به حساسیت کار حفاظت اطلاعات و عقیدتی سیاسی این نیرو در مرزها، گفت: برای جلوگیری از نفوذ دشمن در بین نیرو‌ها و مرزنشینان و همچنین جلوگیری نفوذ فرهنگ مبتذل غرب باید قدم موثر و جهادی در اولویت باشد.

وی تصریح کرد: مسئولان فرهنگی در مرز‌ها بایدفعالیت‌های فرهنگی، عبادی و معنوی در بین نیرو‌ها را بیش از پیش مورد توجه قرار دهند.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه اقتدار نیرو‌های مسلح عاملی باز دارنده در برابر زیاده خواهی دشمنان است، گفت: نیرو‌های مسلح با اطاعت محض از فرماندهی معظم کل قوا و نظم در ماموریت‌های محوله، نقش آفرینی در روز‌های سخت را رسالت خود می‌دانند و همیشه در این زمینه کارنامه درخشان دارند.

آل‌هاشم در پایان نیرو‌های مسلح را محبوب‌ترین قشر در بین مردم توصیف کرد و بیان داشت: نیرو‌های مسلح با وحدت و یکپارچگی اهداف نظام اسلامی را قوام و دوام می‌بخشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار