در جلسه «قرارگاه راهیان نور دانش‌آموزی کشور» مطرح شد؛

قدردانی سردار «کارگر» از تلاش‌های آموزش‌ و پرورش در برگزاری اردو‌های راهیان نور

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در جلسه «قرارگاه راهیان نور دانش‌آموزی کشور» از آموزش‌ و پرورش به‌واسطه تلاش‌هایش در برگزاری اردو‌های راهیان نور دانش‌آموزی قدردانی کرد.
کد خبر: ۴۰۳۶۷۴
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۳ - 30June 2020

قدردانی سردار «کارگر» از تلاش‌های آموزش‌ و پرورش برای برگزاری اردو‌های راهیان نوربه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در جلسه «قرارگاه راهیان نور دانش‌آموزی کشور» که با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد، ضمن تقدیر از این وزارتخانه به دلیل تلاش‌هایش در برگزاری اردو‌های راهیان نور دانش‌آموزی اظهار داشت: اردو‌های راهیان نور همانند دفاع مقدس متعلق به همه مردم و نیازمند کمک همه مردم است؛ لذا این موضوع ربطی به جناح‌بندی‌ها ندارد.

وی افزود: باید از اقدامات دولت تدبیر و امید در خصوص بزرگداشت دفاع مقدس و اردو‌های راهیان نور تشکر کرد؛ چرا که دولت همواره در این زمینه همکاری مناسبی دارد.

سردار کارگر اردو‌های راهیان نور را مسئله‌ای مهم برشمرد و تصریح کرد: امروز در این جلسه برای تقدیر از آموزش‌ و پرورش به‌واسطه تلاش‌هایش برای برگزاری اردو‌های راهیان نور، حضور یافته‌ایم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ادامه داد: علیرغم تبلیغات مسمومی که از سوی دشمنان صورت می‌گیرد همکاری‌های خوبی در این زمینه انجام شده است که باید بیش‌ از پیش در موضوع راهیان نور تمرکز کنیم.

وی با بیان اینکه بر اساس «سند ملی» مسئول راهیان نور دانش‌آموزی، وزیر آموزش‌ و پرورش است، افزود: علیرغم وجود مشکلات ناشی از شیوع کرونا باید همواره آمادگی‌های لازم برای برگزاری اردو‌های نور ادامه یابد.

سردار یعقوب سلیمانی فرمانده قرارگاه راهیان نور نیز در این جلسه بر برگزاری اردو‌های راهیان نور برای معلمان تأکید کرد و گفت: اردو‌های راهیان نور کار تربیتی بزرگ و ارزشمندی است که باید ادامه یابد.

وی افزود: ظرفیت‌های بسیار ارزشمندی در این خصوص وجود دارد که باید برای ارتقاء بهره‌وری از آن تلاش کرد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار