رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح:

وحدت عامل عبور از مشکلات اقتصادی است

حجت‌الاسلام شکرالله بهرامی با اشاره به مشکلات مالی کشور گفت: مشکلات به خاطر مدیریت غلط ماست، اما همدلی می‌تواند عامل عبور ما از مشکلات شود.
کد خبر: ۴۰۳۷۱۲
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۸ - 30June 2020

وحدت عامل عبور از مشکلات اقتصادی استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «شکرالله بهرامی» پیش از ظهر امروز در آئین تکریم و معارفه رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح خراسان شمالی که در محل این سازمان در استان برگزار شد، اظهار داشت: خداوند در قرآن کریم آداب معاشرت با خانواده، دوست، آشنا و حتی دشمن و مشرک را به ما آموخته که نشان‌دهنده کامل بودن دین اسلام است.

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح ادامه داد: راه انقلاب راه اهل بیت (ع) است؛ اما باید دل به آنها بدهیم تا راهنمای ما باشند و شرط این مسیر دور نشدن از ریسمان الهی است.

وی خطاب به کارکنان سازمان قضائی نیروهای مسلح گفت: راه را گم نکنید و همواره به مردم خدمت کنید و خودبین نباشید؛ زیرا ما خادم ملت هستیم.

بهرامی در ادامه با ذکر خاطره‌ای از امام خمینی (ره) تاکید کرد: امام در مقابل دشمنان سخت و محکم بود؛ اما در مقابل مردم نرم و با مدارا رفتار می‌کرد و حتی از نوجوانان نیز می‌خواست او را نصیحت کنند.

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح با اشاره به مشکلات مالی کشور بیان کرد: با همین امکانات نیز می‌شود کشور را خوب اداره کرد. مشکلات به خاطر مدیریت غلط ماست؛ اما هم‌دلی می‌تواند عامل عبور ما از مشکلات شود.

در پایان این جلسه با حکم رئیس قوه قضائیه، «مسلم یاران» به عنوان رئیس جدید سازمان قضائی نیروهای مسلح خراسان شمالی معرفی و از زحمات «علی ناصری» تقدیر شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار