برگزیدگان جشنواره رسانه‌ای «ابوذر» قم در بخش ایثار و شهادت تقدیر شدند

برگزیدگان بخش «قم، سرآمد شهادت و سرافرازی» در پنجمین دوره جشنواره تولیدات رسانه‌ای ابوذر در استان قم معرفی و تقدیر شدند.
کد خبر: ۴۰۳۷۸۲
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۳ - 01July 2020

برگزیدگان جشنواره رسانه‌ای «ابوذر» قم در بخش ایثار و شهادت تقدیر شدندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، آیین اختتامیه پنجمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان قم به همت سازمان بسیج رسانه استان قم، سازمان فرهنگی، هنری ورزشی شهرداری، اداره‌کل  ارشاد استان و ستاد کنگره شهدای قم در سالن همایش شهرداری برگزار شد.

احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، علیرضا زاکانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، سید موسی حسینی‌کاشانی مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، حجت‌الاسلام لطفی‌نیاسر مدیر‌کل صدا و سیمای استان و جمع زیادی از مدیران و اصحاب رسانه در این مراسم حضور داشتند.

«مهدی کبیری پور» معاون هماهنگ کننده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) طی سخنانی در این مراسم، اظهار داشت: متاسفانه عده‌ای مشکلات را بهانه قرار می دهند تا باب مذاکره و دوستی با دشمنان را باز کنند و رسانه‌ها باید ظرفیت و آرمان‌های انقلاب را به جامعه بخصوص نسل جوان بشناسانند.

در پنجمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر، ١١٠ نفر از اصحاب رسانه استان قم با ٤٧٠ اثر در ٨ بخش اصلی خبر، تیتر، مصاحبه، گزارش، عکس، گزارش تصویری، ژورنالیسم تلویزیونی و مستند و همچنین بخش ویژه جشنواره به رقابت پرداختند و از این تعداد، ۳۱ نفر در بخش‌های مختلف حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند.

در بخش ویژه «قم سرآمد شهادت و سرافرازی» سمانه روشنایی رتبه نخست و علی شعبانی رتبه دوم را به دست آوردند.

همچنین در بخش «گام دوم انقلاب، جوان گرایی و گردش نخبگان» سمیه حاجی احمدی رتبه نخست و محبوبه آقانوری رتبه دوم را کسب کردند.

این آیین قرار بود در دی ۹۸ برگزار شود، اما بدلیل شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی و به دنبال آن شیوع کرونا با تاخیر ۶ ماهه برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار