زاکانی:

رسانه‌ها پیام انقلاب اسلامی را به جهانیان برسانند

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: رسانه‌ها وظیفه دارند بایکوت‌های خبری که از سوی دشمن انجام می‌شود را شکسته و پیام انقلاب اسلامی را در قالب هنر و فضای مجازی به گوش جهانیان برسانند.
کد خبر: ۴۰۳۷۸۷
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۲ - 01July 2020

رسانه‌ها پیام انقلاب را به جهانیان برسانندبه گزارش دفاع‌پرس از قم، «علیرضا زاکانی» در آیین اختتامیه پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر که در سالن همایش‌های شهرداری برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی سبب رشد و عظمت ملت ایران شده است.

وی افزود: یکی از ویژگی‌هایی که بعد از رحلت حضرت امام (ره) اتفاق افتاد آن حصار تبلیغی بود که برای رساندن پیام انقلاب اسلامی به سراسر جهان رقم خورد و رسانه‌های استکبار این مراسم را بایکوت خبری کردند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اصحاب رسانه دارای رسالت مهمی هستند، گفت: رسانه‌ها وظیفه دارند بایکوت‌های خبری که از سوی دشمن انجام می‌شود را بشکنند و ماموریت دارند پیام انقلاب اسلامی را در قالب هنر و فضای مجازی به گوش جهانیان برسانند.

زاکانی ادامه داد: باید بتوانیم این مسیر را گام به گام طی کرده و دست به دست بدهیم تا پس از رساندن پیام انقلاب به جهانیان، قم را که مادر انقلاب محسوب می‌شود به کمک هم و به مدد حضرت معصومه (س) به جایگاه رفیعی برسانیم.

وی متذکر شد: خبرنگار و رسانه عناصری هستند که می‌توانند حصار تبلیغی دشمن را بشکنند به ویژه این که در کانون تمدن سازی انقلاب اسلامی یعنی در قم حضور فعال داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار