نماینده ولی فقیه در سپاه:

دشمن می‌خواهد استقامت ملت ایران را با شبهه‌افکنی بشکند

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی گفت: امروز دشمن به این جمع‌بندی رسیده است که استقامت ملت ایران را بشکند؛ لذا یکی از مهمترین راه‌های این کار، القاء شبهه و متزلزل کردن مبانی اعتقادی است.
کد خبر: ۴۰۳۸۲۱
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۴ - 01July 2020

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت الاسلام «عبدالله حاجی صادقی» نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دیدار با جمعی از خدام بارگاه رضوی که حامل پرچم متبرک آستان قدس رضوی بودند، اظهار داشت: در سپاه این باور و عقیده وجود دارد که ولایت تجلی‌یافته توحید ربوبیت است؛ چون حقیقت توحید جزء در قالب ولایت شکل نمی‌گیرد و در این بین حضرت علی بن موسی الرضا (ع) در سلسله ولایت جایگاه خاصی دارد.

وی افزود: یکی از اقدامات خوبی که اخیراً توسط آستان قدس رضوی دنبال می‌شود، این است که این تلقی صورت می‌گیرد که کل کشور ایران متعلق به امام رضا (ع) است، نه فقط شهر مقدس مشهد؛ همچنین خدام آقا علی بن موسی الرضا (ع) نیز فقط کسانی نیستند که در حرم امام رضا (ع) مشغول به کار هستند، بلکه کل کشور خدام امام رضا (ع) هستند.

نماینده ولی فقیه در سپاه اضافه کرد: امروز دشمن به این جمع‌بندی رسیده است که استقامت ملت ایران را بشکند؛ لذا یکی از مهمترین راه‌های این کار، القاء شبهه و متزلزل کردن مبانی اعتقادی است؛ یعنی مخدوش کردن ریشه‌های فکر و اعتقادی جامعه؛ در این راستا بنا بر رهنمود‌های مقام معظم رهبری هم‌افزایی نیرو‌های جبهه انقلاب در خصوص مقابله با این دسیسه دشمن بسیار مؤثر است.

وی تصریح کرد: سپاه پاسداران آمادگی دارد که تجربیاتی را که در مجموعه سپاه نسبت به بحث جوانان وجود دارد در اختیار این حرکت ارزشمند قرار دهد. در حقیقت این کار، نجات دادن جوانانی است که فطرت پاکی دارند؛ زیرا آن‌ها از نسل اولی‌ها فطرت آماده‌تری دارند به همین دلیل دشمن به دنبال این است که این فطرت را منحرف ساخته و آن را گمراه کند؛ بنابراین هرچه امثال این کار‌ها که فرهنگ اسلام ناب را در جهان گسترش می‌دهد، افزایش یابد بسیار ارزشمند خواهد بود.

دشمن می‌خواهد استقامت ملت ایران را بشکند

همچنین در ابتدای این دیدار، «میلاد شعیبی» مسئول شبکه مردمی جوانان رضوی نیز با اشاره به اقدامات این شبکه در راستای هدایت جوانان و رفع شبهات اعتقادی آنان بیان کرد: سال گذشته اعزام ۸۵ کاروان در دهه کرامت به سراسر کشور و حتی سایر کشورها، باعث انتقال حال و هوای معنوی حرم مطهر امام رضا (ع) به سایر نقاط شد.

وی افزود: در ادامه اعزام کاروان‌ها حول محوریت حضرت امام رضا (ع) منجر به ایجاد یک شبکه تشکلی مردمی به نام شبکه جوانان رضوی شد؛ این شبکه مردمی بنا بر ضروریات و مقتضیات کشور در حوزه‌های اجتماعی مثل سیل و زلزله ورود پیدا می‌کند.

شعیبی ادمه داد: با عنایت به رهنمود‌های مقام معظم رهبری در خصوص نگاه معرفتی به تربیت جوانان و نوجوانان این شبکه اقدام به تولید محتوای کامل و معرفتی در این‌خصوص کرده که با تلاش و زحمات محققان این حرکت منجر به چاپ هفت جلد کتاب با نام «برترین آرزو» شده است.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها