به گزارش خبرنگار دفاعپرس از اردبیل، «علی واحد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس اردبیل در خصوص ابتکار در نشر ارزشهای دفاع مقدس اظهار داشت: نشر ارزشهای دفاع مقدس در برهه کنونی جامعه و با در نظر گرفتن سلایق و خصوصیات اخلاقی و ویژگیهای روحی و روانی نسل جدید باید با زبان نو و با پیام های غیر مستقیم از جمله با زبان هنر متعهد بیان شود.
واحد افزود: نشر ارزشهای دفاع مقدس بایستی با روش نو و سخن نو طرح شود و نیازمند نوآوری و ابتکار است.
وی با بیان اینکه در جامعه مخاطب خود با انواع رده های سنی و انواع عقیدهها و سلیقهها در نشر ارزشهای دفاع مقدس مواجه هستیم گفت: سلیقه شناسی و در کل مخاطب شناسی بحث بسیار مهم و کارساز و واجبی است که باید با کمک کارشناسان و جامعه شناسان در این مبحث به نتایج قابل اتکایی دست یافت تا بتوان تولیدات فرهنگی سازمان دهی شده و مؤثر تولید و ارائه کرد.
این مسئول، شناخت ذائقه ها را در برنامه ریزی و تولید محتوا تأثیرگذار دانست و تأکید کرد: هر جامعه مخاطبی برنامه متناسب با سطح برداشت و سلیقه خود را می طلبد و به عنوان مثال در بیان ارزشهای دفاع مقدس با زبان هنر، نقاشی و تئاتر و نمایش نامه و کتاب و فیلم و موسیقی هر کدام طرفداران خاص خود را دارند و پیام خود را به مخاطبان خود انتقال می دهند.
دبیر ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس استان اردبیل متذکر شد: تولید کتاب های صوتی، تولیدات هنری در فضای مجازی، برگزاری جشنواره های مختلف و تولید اپلیکیشن و انیمیشن و موشن گرافی از ابتکارات و تنوعهای زبانی بیان به سمت بدایع و تازهها هستند که در دستور کار ادارهکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس قرار دارند.
انتهای پیام/