برگزاری دومین جلسه چهلمین سالگرد دفاع مقدس در خرمشهر

اولین جلسه شورای هماهنگی دفاع مقدس شهرستان خرمشهر و دومین جلسه چهلمین سالگرد دفاع مقدس با ریاست فرماندار ویژه خرمشهر برگزار شد.
کد خبر: ۴۰۳۸۷۸
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۲ - 01July 2020

برگزاری دومین جلسه چهلمین سالگرد دفاع مقدس در خرمشهر

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، اولین جلسه شورای هماهنگی دفاع مقدس شهرستان خرمشهر و دومین جلسه چهلمین سالگرد دفاع مقدس امروز به ریاست «محمد حیدری» فرماندار ویژه خرمشهر، دبیری «عبدالامیر عریضاوی» مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر و حضور مسئولان ادارات و کمیته‌های هفت گانه در فرمانداری این شهر برگزار شد.

در ابتدای این جلسه فرماندار ویژه خرمشهر به اهمیت و پیوند ناگسستنی خرمشهر و دفاع مقدس پرداخت و اظهار داشت: خرمشهر سمبل و نماد مقاومت و پیروزی است و این نمادها برگرفته از دورانی است که مردم ایران افتخار می کنند در طول 8 سال مبارزه حتی یک وجب از خاکشان را به دست دشمن ندادند.

در ادامه جلسه مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر به تشریح برنامه ها و ابلاغیات چهلمین سالگرد دفاع مقدس پرداخت و متذکر شد: باید این مناسبت را غنیمت بشمریم و به اندازه چهل سال گذشته نسبت به تولید محتوا در خصوص فرهنگ ایثار و جهاد و شهادت قدم برداریم تا نسل جوان امروز و فردا بدانند که چگونه این مملکت از دست اهریمن در امان ماند و به سرمنزل اقتدار و امنیت رسید.

در پایان جلسه نیز مسئولان کمیته های مختلف، برنامه‌ها و پیشنهادات خود را در خصوص چگونگی اجرای برنامه‌های ویژه چهلمین سالگرد دفاع مقدس ارائه دادند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار