سخنگوی وزارت بهداشت خبر داد؛

شناسایی ۲۵۴۹ بیمار جدید مبتلا به کرونا/ بهبودی ۱۹۱ هزار و ۴۸۷ نفر از بیماران

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از شناسایی ۲۵۴۹ بیمار جدید مبتلا به کرونا خبر داد.
کد خبر: ۴۰۳۸۸۶
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۷ - 01July 2020

شناسایی ۲۵۴۹ بیمار جدید مبتلا به کرونا/ افزایش موارد بستری در تهرانبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «سیما سادات لاری» سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی دو هزار ۵۴۹ بیمار جدید مبتلا به کرونا خبر داد که از این تعداد یک هزار و ۶۲۱ مورد بستری شدند.

وی افزود: مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۲۳۰ هزار و ۲۱۱ نفر رسید.

لاری گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۴۱ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان‌باختگان این بیماری به ۱۰ هزار و ۹۵۸ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت ادامه داد: خوشبختانه تاکنون ۱۹۱ هزار و ۴۸۷ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.

لاری افزود: سه هزار و  ۸۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند. همچنین تاکنون یک میلیون و ۶۹۳ هزار و ۲۴۲ آزمایش تشخیص کووید ۱۹در کشور انجام شده است.

وی ادامه داد: استان‌های خوزستان، کردستان، آذربایجان‌های غربی و شرقی، هرمزگان، بوشهر، خراسان رضوی و کرمانشاه در وضعیت قرمز قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت اضافه کرد: استان‌های اصفهان، همدان، زنجان، کرمان، خراسان شمالی و کهگیلویه و بویراحمد در وضعیت هشدار قرار دارند و در استان تهران نیز افزایش قابل توجه موارد بستری گزارش شده است.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار