فرمانده یگان ویژه خراسان‌جنوبی خبر داد؛

توزیع ۱۶۵ سبد معیشتی بین نیازمندان خراسان‌ جنوبی

فرمانده یگان ویژه خراسان‌ جنوبی از اجرای طرح نسیم همدلی در قالب طرح کمک مؤمنانه همزمان با شیوع کرونا در استان خبر داد و گفت: در راستای اجرای این طرح ۱۶۵ سبد معیشتی بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان متأثر از کرونا توزیع شده است.
کد خبر: ۴۰۳۸۸۹
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۰ - 01July 2020

توزیع ۱۶۵ سبد معیشتی بین نیازمندان خراسان‌جنوبیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، سرهنگ «علیرضا کاظمی» امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان‌ جنوبی، اظهار داشت: یگان ویژه استان از نخستین روزهای شیوع کرونا در استان اقدامات مطلوبی در راستای مبارزه با این ویروس انجام داده است.

وی محرومیت‌زدایی در حاشیه شهر و نقاط محروم، میکروب‌زدایی معابر و سطح خیابان‌ها را از جمله اقدامات انجام شده ذکر کرد و بیان داشت: در صورت نیاز آمادگی داریم در این زمینه (ضدعفونی معابر و خیابان‌ها) اقدام کنیم.

فرمانده یگان ویژه خراسان‌ جنوبی از اجرای سه پروژه در راستای بازسازی منازل محرومین در سال جاری خبر داد و عنوان کرد: در کنار این برنامه‌ها در زمینه آموزش و آمادگی رزم یگان تلاش‌های خوبی انجام می‌شود.

کاظمی از اجرای طرح نسیم همدلی در قالب طرح کمک مؤمنانه همزمان با شیوع کرونا در استان خبر داد و خاطرنشان کرد: در راستای اجرای این طرح ۱۶۵ سبد معیشتی بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان متأثر از کرونا توزیع شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها