در دیدار سفیر ایران در ترکیه با فرمانده مرزبانی ناجا تأکید شد؛

ضرورت گسترش همکاری‌ها و ارتقای تعاملات با ژاندارمری کشور ترکیه

در دیدار سفیر ایران در ترکیه با فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی بر ضرورت گسترش همکاری‌ها و ارتقای تعاملات با ژاندارمری کشور ترکیه تأکید شد.
کد خبر: ۴۰۳۸۹۹
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۱ - 01July 2020

ضرورت گسترش همکاری‌ها و ارتقای تعاملات با ژاندارمری کشور ترکیهبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «احمدعلی گودرزی» فرمانده مرزبانی ناجا در دیدار با «محمد فرازمند» سفیر جمهوری اسلامی ایران در ترکیه، با تشریح آخرین وضعیت تعاملات مرزی ایران و ترکیه و همچنین مذاکرات تلفنی بین دو کشور، اظهار داشت: روابط حسنه مرزی بین مرزبانان دو کشور برقرار است و بر این باور هستیم که همکاری و تعاملات را بیش از پیش گسترش دهیم.

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی با بیان اینکه روابط دیپلماسی، تأثیرگذار در تأمین امنیت مرز‌هاست، گفت: امید است دستاورد‌ها و همکاری‌های مرزی، مورد رضایت مرزنشینان و ملت‌های دو کشور باشد.

فرازمند نیز در این دیدار با تبریک انتصاب سردار گودرزی به‌عنوان فرمانده مرزبانی ناجا، به نقش مثبت و سازنده مرزبانی در تعامل با کشور ترکیه اشاره کرد و گفت: مرزبانی نیروی انتظامی نقطه تماس بین دو کشور ایران و ترکیه است و مرزبانان در انجام وظایف سازنده مرزی خود به خوبی عمل کردند که جای قدردانی دارد.

وی بر ضرورت گسترش همکاری و ارتقای تعاملات مرزی بین مرزبانی ایران و ژاندارمری ترکیه تأکید و عنوان کرد: به‌عنوان سفیر جمهوری اسلامی ایران در ترکیه، برای ارتقا تعاملات مرزی آماده هرگونه همکاری هستیم.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها