عضو هیات رئیسه مجلس:

نمایندگان برای مبارزه با فساد با کسی تعارف ندارند

عضو هیات رئیسه مجلس با بیان رویکرد حمایتی مجلس یازدهم از قوه قضاییه، گفت: مجلس برای مبارزه با فساد تعارف ندارد لذا آماده هر نوع همراهی با دستگاه قضایی را داریم.
کد خبر: ۴۰۳۹۴۸
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۱ - 01July 2020

نمایندگان برای مبارزه با فساد با کسی تعارف ندارندبه گزارش گروه سایر رسانه‎های دفاع‌پرس، روح‌الله متفکر آزاد در گفت‌وگویی، ضمن اشاره به حمایت مجلس یازدهم از اقدامات قوه قضاییه و رئیس قوه در مبارزه با فساد، گفت: رویکرد مجلس یازدهم از قوه قضاییه حمایتی است. قوه قضاییه قاطعانه اعتماد عمومی را در برخورد با فساد جلب کرده و این سرمایه اجتماعی برای کشور است.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مجلس یازدهم تمام قد آماده مبارزه با فساد است و هر کمکی که بتوانیم به قوه قضاییه خواهیم کرد. میزان استقبال بی نظیر نمایندگان برای عضویت در کمیسیون اصل نود نیز نشان از عزم جدی مجلس یازدهم برای مبارزه با فساد است.

وی افزود: استقبال نمایندگان برای عضویت در کمیسیون اصل نود و پیگیری شکایات در راستای مبارزه با فساد دستگاه‌ها، این نقطه امیدی است برای داشتن کمیسیون پویا، توانمند و فساد ستیز است.

متفکر آزاد تاکید کرد: مجلس یازدهم برای مبارزه با فساد تعارف ندارد. ما از اینکه قوه قضاییه همانند وزرا در مدت اخیر به مجلس گزارش دهند، استقبال می‌کنیم البته هنوز این موضوع در هیات رئیسه مجلس مطرح نشده است.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار