مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان‌جنوبی خبر داد؛

جمع‌آوری بیش از ۵۰ هزار سند از نقش آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی در دوران دفاع مقدس

سرهنگ «غلامرضا فلاحی» از جمع‌آوری بیش از ۵۰ هزار سند از نقش آموزش و پرورش استان در دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۴۰۴۰۰۵
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۵ - 02July 2020

جمع‌آوری بیش از ۵۰ هزار سند از نقش آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی در دفاع مقدسبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، سرهنگ «غلامرضا فلاحی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان‌ جنوبی صبح امروز (پنجشنبه) در نشست مشترک با مسئولان آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی، اظهار داشت: فرهنگیان گنجینه‌هایی از دوران دفاع مقدس در سینه دارند که باید به در مستندسازی آنان تلاش کنیم.

وی بیان داشت: نقش خطیر فرهنگیان و دانش‌آموزان در سال‌های دفاع مقدس و ایثارگری‌ها و رشادت‌های آنان بر کسی پوشیده نیست و بر ماست که این فرهنگ غنی را قدر بدانیم و دین خود را نسبت به شهدا ادا کنیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان‌ جنوبی اعلام کرد: همزمان با چهلمین سالگرد دفاع مقدس، کتاب نقش آموزش و پرورش استان خراسان‌جنوبی در دفاع مقدس به‌عنوان سند افتخار فرهنگیان و دانش‌آموزان استان در دوران دفاع مقدس طی دهه فجر امسال رونمایی می‌شود.

فلاحی درس آمادگی دفاعی را بهترین فرصت برای ترویج روحیه مقاومت و آمادگی و حلقه ارتباط دوران دفاع مقدس با دانش‌آموزان دانست و تصریح کرد: باید تلاش کنیم بهترین اساتید برای درس آمادگی دفاعی به کار گرفته شوند.

وی از جمع‌آوری بیش از ۵۰ هزار سند از نقش آموزش و پرورش استان در دفاع مقدس خبر داد و گفت: ۶۰ مقاله علمی در زمینه دانشنامه دفاع مقدس استان در حال بررسی است و امیدواریم با همکاری مجموعه آموزش و پرورش بتوانیم نقش این سازمان را به صورت ویژه در دانشنامه لحاظ کنیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان‌ جنوبی از مدیران آموزش و پرورش استان خواست با شناسایی و معرفی مصاحبه‌گران، نویسندگان و رزمندگان شاخص در شهرستان‌ها، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس را در پیشبرد اهداف خود یاری نمایند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار