رئیس کمیته امداد کشور:

۲ هزار دستگاه سرمایشی به مددجویان کمیته امداد فارس اهدا شد

«مرتضی بختیاری» گفت: دو هزار دستگاه سرمایشی به ارزش سه میلیارد تومان به مددجویان کمیته امداد فارس در قالب رزمایش «نسیم مهرورزی» اهدا شد.
کد خبر: ۴۰۴۱۱۴
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۲ - 03July 2020

به گزارش گروه اخبار اجتماعی دفاع‌پرس، مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) پنجشنبه در حاشیه رزمایش اهداء دو هزار دستگاه وسایل سرمایشی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان فارس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همکاری تمامی دستگاه‌های جهادی در استان فارس موجب شده تا نیازهای مستمندان در تمامی ابعاد مورد توجه خیرین قرار گرفته و در راستای برطرف کردن این نیازها اهتمام ویژه ای وجود داشته باشد.

وی اضافه کرد: کمیته امداد فارس بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته در کشور دارای رتبه نخست کشوری است و خیرین در استان فارس در راستای برطرف کردن اصلی ترین نیاز مستمندان اقدام به احداث یک هزار واحد مسکونی در این استان کرده‌اند. از سویی همدلی میان اصحاب رسانه، مدیران اجرایی و مدیران دستگاه‌های خدماتی در فارس باعث شده تا کمیته امداد استان در کشور همچون نگینی بدرخشد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در ادامه سفر خود به استان فارس یادآور شد: یکی از اصلی ترین برنامه‌های که در کمیته امداد امام خمینی (ره) پیگیری می‌شود توانمند سازی افراد تحت پوشش این نهاد است در این راستا نیز مشاغل خانگی و ایجاد این قبیل شغل‌ها مورد توجه کمیته امداد کشور دراستای توانمندسازی افراد است.

او در خصوص اشتغالزایی یادآور شد: امسال در استان فارس ١٢ هزار شغل با اعتبار ١٢ هزار میلیارد تومان شغل ایجاد خواهد شد این در حالی است که برای ٢٠ هزار شغل با اعتباری بالغ بر ۴٠٠ میلیارد تومان نیز در استان فارس در سال جهش تولید برنامه ریزی شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور در ادامه به توزیع دو هزار دستگاه سرمایشی برای مددجویان مناطق گرم استان فارس اشاره کرد و گفت: این دستگاه به ارزش ۳ میلیارد تومان با کمک خیران تهیه شده که امروز توزیع می‌شود.

وی در خصوص کمک‌های مومنانه در راستای مقابله با کرونا نیز تصریح کرد: یکی از اقداماتی که در کشور موجب شد ایران در جهان کانون توجهات بین المللی باشد فعالیت‌های خیرین در راستای رزمایش مواسات و کمک مومنانه بود که بیش از ١١ میلیون غذای گرم تهیه شده است.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها