امام جمعه موقت گناوه:

مهمترین رسالت امامان معصوم (ع) تعالی و سعادت بشر بود

حجت‌الاسلام «مصطفی آشناگر» گفت: یکی از مهمترین رسالت‌های اولیاء الهی و امامان معصوم (ع) نشان دادن مسیر رشد و تعالی و سعادت به بشر بود که حضرت امام رضا (ع) این رسالت مهم را برعهده داشت و به بهترین وجه انجام داد.
کد خبر: ۴۰۴۱۳۷
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰ - 03July 2020

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت الاسلام «مصطفی آشناگر» امام جمعه موقت گناوه امروز (جمعه) در آیین جشن سالروز میلاد باسعادت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت در امامزاده سلیمان بن علی (ع) گناوه بصورت مجازی اظهار داشت: امام رضا (ع) حدیث‌های فراوانی پیرامون ویژگی‌های بهترین بندگان خدا بیان کردند که  اولین نشانه آن هنگامی است که  افراد در انجام کار نیک و خیر شادمان می‌شوند.

وی گفت: یکی از مهمترین رسالت‌های اولیای الهی و امامان معصوم (ع) نشان دادن مسیر رشد و تعالی و سعادت به بشریت بود که حضرت امام رضا(ع) این رسالت مهم را برعهده داشت و به بهترین وجه انجام داد.

وی اظهار کرد: استغفار از گناه، شکرگزاری و قدردانی در قبال نعمت‌ها، حس نوع‌دوستی افراد، داشتن صبر در برابر مصیبت‌ها و بلایای زندگی از دیگر ویژگی‌های بندگان خدا در کلام امام هشتم (ع) شیعیان جهان است.

امام جمعه موقت گناوه گفت: در کلام امام رضا (ع) عفو و گذشت هنگام عصبانیت و غضب از دیگر ویژگی‌های بندگان خاص خدا بیان شده است.

در این آیین که بصورت مستقیم از فضای مجازی به همت شورای  هیات‌های مذهبی، اداره اوقاف و امورخیریه  و هیات امنای امامزاده سلیمان بن علی (ع) پخش شد مولودخوانی از سوی سید علی فاطمی مسئول کانون مداحان شهرستان گناوه  اجرا شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها