مسئول عقیدتی سیاسی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان:

فعالیت‌های قرآنی پر برکت‌ترین فعالیت فرهنگی است

حجت‌الاسلام «حسین بیرانوندی» گفت: فعالیت‌های قرآنی بهترین و پرخیر و برکت‌ترین فعالیت فرهنگی است چرا که تمام ریشه‌های اعتقادی، باور‌ها و هستی ما از قرآن است.
کد خبر: ۴۰۴۱۶۵
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۹ - 07July 2020

پیوند قران با عترت باید حفظ شود/ با سلام/ تیتر از نظر اعتقادی مساله دارد/ لطفا اصلاح شودحجت‌الاسلام «حسین بیرانوندی» مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان لرستان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در خرم آباد اظهار داشت: انسان ­ها در برابر قرآن کریم وظایفی دارند، تلاوت، تدبر، تعقل‌ و داشتن طهارت از جمله وظایف ما در برابر قرآن کریم است.

وی افزود: طهارت ظاهری یعنی اینکه شخص بدون وضو نمی تواند به آیات الهی دست بزند، لکن شرط بهره گیری از قرآن، طهارت معنوی است و با توجه به آیه شریفه (لایمسه الا المطهرون)، قلبی با قرآن تماس برقرار می کند که از طهارت ظاهری و معنوی بهره برده باشد.

مسئول عقیدتی سیاسی اداره کل حفظ آثار لرستان گفت: فعالیت های قرآنی بهترین و پرخیر و برکت ترین فعالیت فرهنگی است و باید وظایفی که به ما محول شده را جدی بگیریم و از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکنیم، چرا که تمام ریشه‌های اعتقادی، باورها و هستی ما از قرآن است.

بیرانوندی تصریح کرد:  در همین راستا و به منظور ترویج معارف قرآنی و بصیرت افزایی و ارتقاء معنوی کارکنان اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان، سلسله جلسات تفسیر و آموزش تجوید قرآن کریم در فضای مجازی برگزار شد و طی مراسمی در دفتر مدیرکل از برگزیدگان آزمون کتبی تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار