امام جمعه یاسوج:

سعودی‌ها مزدوران آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند

حجت‌الاسلام «سیدنصیر حسینی» گفت: سعودی‌ها مزدوران آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند و با حمایت آنها علیه یمن تجاوز و جنایت می‌کنند.
کد خبر: ۴۰۴۱۷۵
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۰ - 03July 2020

به گزارش دفاع‌پرس از یاسوج، حجت‌الاسلام «سیدنصیر حسینی» امام جمعه یاسوج در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهر با تبریک 11 ذی‌القعده سالروز ولادت امام رضا (ع)، اظهار داشت:  آن حضرت مقام و منزلت والایی داشته و زیارت ایشان نیز دارای ثواب چشمگیری است.

وی به حادثه آتش‌سوزی کلینیک سینای تهران اشاره کرد و افزود: این حادثه دردناک بود و باید با افزایش ایمنی مراکز مختلف از بروز چنین حوادثی جلوگیری کرد زیرا این حادثه ضربه زیادی به بخش درمان  و اقتصاد کشور وارد کرد.

حسینی با اشاره به اینکه آتش‌سوزی جنگل‌ها و مراتع استان از گذشته تاکنون خسارت‌بار بوده و هزینه‌ها و خسارت‌هایی در بر داشته است، ابراز کرد: افرادی که به طور عمدی جنگل‌ها و مراتع استان را آتش می‌زنند خائین بوده و باید محاکمه و برخورد جدی با آنان شود و قشرهای مختلف مردم مراقب باشند که به طور سهوی سبب آتش‌سوزی مراتع و جنگل‌ها نشوند.

وی خاطرنشان کرد: وضعیت کرونا در استان مناسب نیست به طوری که تلفات جانی در حال افزایش است و باید مسائل بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی بیشتر رعایت شود و مردم مراقبت بیشتری کنند و از تجمعات غیرضروری پرهیز شود، ضمن اینکه مراسم‌های عروسی و ترحیم نیز با ازدحام جمعیت و حضور گسترده مردم ممنوع شود زیرا سلامت مردم به خطر می‌افتد.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: عربستان سعودی با حمایت آمریکا، حدود  پنج سال است که به یمن حمله کرده و جنایت‌هایی را در این کشور علیه مردم این کشور مرتکب می‌شوند و مجامع بین ‌المللی در برابر این همه جنایت سکوت کرده‌اند.

حسینی با اشاره به اینکه سعودی‌ها مزدوران آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند و با حمایت آنها علیه یمن تجاوز و جنایت می‌کنند، ادامه داد: یکی از توطئه‌های دشمنان علیه مسلمانان، به جان هم انداختن آنان بوده و حمله عربستان به یمن در همین راستا است.

وی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار تصویری با مسئولان قوه قضائیه در زمینه برخی مسائل از جمله  مبارزه با فساد در همه ابعاد از جمله سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، برقراری عدالت و تلاش برای رونق اقتصادی تاکید کردند.

حسینی یادآور شد: مبارزه با فساد نباید به گونه‌ای باشد که مردم گمان کنند تمام دستگاه‌های اجرایی کشور فاسد است زیرا این موضوع خطر‌آفرین بوده و باید تدبیری برای آن اندیشیده شود و مبارزه با فساد باید امیدبخش باشد نه اینکه سبب بدبینی مردم نسبت به نظام و انقلاب شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار