مسئول خادمیاران امام رضا (ع) بخش امامزاده عبدالله (ع):

خداوند با شهادت به شهدا کرامت بخشید

ولی‌الله شیرامه گفت: خداوند با شهادت به شهدای عزیز بخصوص به شهدای مدافع حرم و در رأس آنها شهید سلیمانی کرامت بخشید.
کد خبر: ۴۰۴۱۷۶
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۱ - 03July 2020

خداوند با شهادت به شهدا کرامت بخشیدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «ولی الله شیرامه» مسئول خادمیاران امام رضا (ع) در بخش امامزاده عبدالله (ع) آمل در سخنان پیش از خطبه این هفته ضمن تبریک دهه کرامت و میلاد امام رضا (ع) و با بیان اینکه کرامت نصیب بندگان خاص خداوند می‌شود، اظهار داشت: خداوند با شهادت به شهدای عزیز بخصوص به شهدای مدافع حرم و در رأس آنها شهید سلیمانی کرامت داد.

وی کرامت را ویژه اهل بیت (ع) و مومنان واقعی دانست و با اشاره به بازگشت شهدای خان‌طومان افزود: خداوند با شهادت به شهیدان «سعید کمالی» و «علی جمشیدی» که پیکرشان پس از چهار سال به وطن بازگشت، کرامت بخشید.

این مسئول جهل را دشمن انسان‌ها دانست و با بیان اینکه منشأ همه گرفتاری‌های انسان‌ جهالت است، افزود: کار ما باید بر اساس علم، فهم و دستورات قرآن باشد.

وی با بیان اینکه در مقابل توهین به مقدسات دیگران نیز مسئول هستیم، قرآن محوری، روابط اجتماعی درست و رعایت ارزش‌های اخلاقی را مورد تأکید ائمه معصومین دانست و وحدت اجتماعی، پیروی از امام و ولایت، آمادگی برای دفاع، ایمان و توکل به خدا، رفتار پسندیده و وفاداری به تعهد مالی را از جمله وظایف جمعی امت اسلام برشمرد.

شیرامه در پایان ضمن ارائه گزارش عملکرد دفتر خادمیاران رضوی بخش امامزاده عبدالله (ع) آمل گفت: کمک‌ها در حوزه فرهنگی، درمانی، معیشتی، حمایت از نیازمندان، حقوقی، قرآن، جذب خیرین و حضور در فضای مجازی صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار