دیدار استاندار کهگیلویه و بویراحمد با خانواده شهید «البرز اکرم‌کیش»

حسین کلانتری امروز با خانواده شهید «البرز اکرم‌کیش» دیدار کرد.
کد خبر: ۴۰۴۱۷۹
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۳ - 03July 2020

به گزارش دفاع‌پرس از یاسوج، «حسین کلانتری» استاندار کهگیلویه و بویراحمد امروز با همراهی رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان و جمعی از مسئولان با خانواده شهید «البرز اکرم‌کیش» از شهدای مبارزه با قاچاق کالا، دیدار و گفت‌وگو کردند.

«حسین کلانتری» استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار اظهار داشت: خانواده‌های شهدا بهترین خانواده‌های جامعه هستند و این موضوع را در عمل ثابت کردند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: بهترین دارایی انسان جان شیرین او است و شهدا این دارایی ارزشمند را برای آرمان‌های نظام و اسلام فدا کردند و یادشان برای همیشه زنده است.

کلانتری با تاکید بر اینکه خانواده‌های شهدا شایسته تکریم هستند، بیان کرد: خانواده شهدا نیازی به احترام و تکریم کسی ندارند و ما نیازمند آنها هستیم و باید به سراغ آنها برویم.

نماینده عالی دولت در استان با اشاره به نقش ارزشمند همسران شهدا، گفت: نقش همسران شهدا در تربیت فرزندان و گسترش فرهنگ ایثار قابل تقدیر است.

شهید «البرز اکرم‌کیش» در سال 1355 در لوداب دیده به جهان گشود و دارای سه فرزند است. آن شهید والامقام در تاریخ 19 فروردین 1390 در ایست بازرسی کنجی بندرعباس در درگیری با قاچاقچیان به درجه رفیع شهادت نائل آمد و در گلزار شهدای بخش لوداب به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار