وصیتنامه شهید «مجید بارونی»؛

از همه شما پیروی از امام و ایستادگی در مقابل دشمنان را تقاضامندم

شهید «مجید بارونی» در قسمتی از وصیتنامه خود آورده است: از همه شما پیروی از امام و ایستادگی در مقابل دشمنان را تقاضامندم ضمناً به همه دشمنان هشدار می دهم که ملت ما محکم و استوار ایستاده است و حاضر است تا آخرین قطره خون خویش استقامت کند.
کد خبر: ۴۰۴۱۹۸
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۰ - 03July 2020

از همه شما پیروی از امام و ایستادگی در مقابل دشمنان را تقاضامندم

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، شهید «مجید بارونی» در 1346/1/5 در بوشهر دیده به جهان گشود و در 25 آبان سال 1361 در سن 15 سالگی بر اثر اصابت ترکش خمپاره در عین خوش در عملیات محرم شهد شیرین شهادت را نوشید و پیکر مطهرش در گلزار شهدای بهشت صادق (ع) بوشهر آرام گرفت.

وصیتنامه شهید 

بسم رب الشهداء و الصدیقین

شهادت فخر اولیاء الله بوده است .  ( امام خمینی)

 شهادت مختص کسانی است که  از تمام وابستگی های دنیوی چشم پوشیده و برای حفظ اسلام و قرآنی حتی از اهدای خون نیز دریغ نمی ورزند.

در زمانیکه ابرقدرتهای جهانخوار شرق و غرب برای نابودی اسلام و قرآن دست بدست هم داده اند در زمانیکه عمال کثیفشان همچون صدام برای نابودی انقلاب و جمهوری اسلامی ایران تلاش مذبوحانه می کنند بر همه لازم است که تلاش کنیم و از حریم اسلام و مومنین دفاع نمائیم.

 بر این اساس اینجانب «مجید بارونی» به جهت تکلیفی که خداوند بر دوش من نهاده و بجهت ادای دینی که خون شهداء برگردنم دارند تصمیم گرفتم تا به این امر همت گمارم و از همه دوستان و آشنایان تقاضا می کنم دنباله رو راهم باشند و نیز می خواهم که پیرو امام بوده و سخنان وی را اجرا کنند.

مادر عزیز و خوبم می دانم که قدر مادری تو را ندانستم می دانم که حق فرزندی را اداء نکردم و می دانم که اذیت ها و آزارهائی برای تو موجب شده اما حال نمی دانم با چه زبانی هم از زحماتی که برای من کشیده ای قدر دانی کنم و هم تقاضای بخشش نمایم.

ولی این را می دانم که با توجه به راهی که انتخاب کرده ام مرا خواهی بخشید و عاجزانه می خواهم که مرا ببخشید و مرا حلال کنید امیدوارم که در فراق من نگرانی نداشته باشید.

 و اما شما برادران و خواهران عزیزم برای شما نیز برادری خوب نبودم از شما نیز تقاضای بخشش دارم و امیدوارم که در مرگ من ناراحت نباشید.

از همه شما پیروی از امام و ایستادگی در مقابل دشمنان را تقاضامندم ضمناً به همه دشمنان هشدار می دهم که ملت ما محکم و استوار ایستاده است و حاضر است تا آخرین قطره خون خویش استقامت کند.

باردیگر از مادرم و برادران و خواهران و دوستان طلب بخشش از خداوند را می کنم و امیدوارم هر چه زودتر اسلام پیروز شود . «والسلام»

مزار شهداء : دعای کمیل

نماز جمعه : دعا برای امام را فراموش نکنید .

در سلامتی کامل

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها