فرازی از وصیت‌نامه شهید مفقودالاثر «محمدرضا عسکری»؛

راه پرافتخار امامان که همان راه خونین شهادت است را دنبال کنید

شهید مفقودالاثر «محمدرضا عسکری» جانشین لشکر ۲۵ کربلا در بخشی از وصیت‌نامه خود خطاب به فرزندانش می‌گوید: من در راه عقیده و اسلام عزیز شهید شدم. از شما می‌خواهم که مرا خوشحال نمایید و راه پر افتخار امامان را که همان راه سرخ خونین شهادت است، دنبال کنید و برای جامعه کوشش کنید و تمام تلاش‌تان برای خدا و برای اسلام باشد.
کد خبر: ۴۰۴۲۴۷
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹ - 04July 2020

راه پرافتخار امامان که همان راه خونین شهادت است را دنبال کنید

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، «محمدرضا عسکری» فرزند علی اکبر، سال 1337 در روستای لیوان غربی از توابع شهر بندرگز به دنیا آمد و با سمت جانشینی فرماندهی لشکر 25 کربلا، 14 تیر 1365 در علمیات کربلای یک در دشت مهران و ارتفاعات قلاویزان به شهادت رسید. پیکر پاکش در منطقۀ عملیاتی باقی ماند و مفقودالاثر شد.

وصیتنامه شهید:

اساس جبهه رفتن من به خاطر اسلام است، زیرا اسلام برترین دین هاست و هیچ دینی بالاتر از آن نیست. فرزندانم! بهترین و بارزترین و شاخص ترین و نیکوترین بندگان نزد خدا کسی است که از همه با تقواتر باشد. من به همین خاطر به جبهه رفتم تا تقوای بیشتری را فرا گیرم. «ان اکرمکم عندالله اتقکم» و ان شاءالله هم چنین خواهید کرد.

دخترم و پسرم! من زمانی به جبهه می روم که شما بزرگ نیستید، اگر بزرگ بودید شما را به عنوان رزمنده و بهیار به جبهه می‌آوردم تا از رشادت های قاسم ها و اکبرها و عباس ها درس عبرتی بگیرید.

فرزندانم! من در راه عقیده و اسلام عزیز شهید شدم. از شما می خواهم که مرا خوشحال نمایید و راه پر افتخار امامان را که همان راه سرخ خونین شهادت است، دنبال کنید و برای جامعه کوشش کنید و تمام تلاش تان برای خدا و برای اسلام باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار