رئیس پلیس امنیت اقتصادی خبر داد؛

کشف ۲۳۵ هزار عدد انواع تجهیزات بهداشتی طی یک هفته گذشته

سردار محمدرضا مقیمی از کشف بیش از ۲۳۵ هزار عدد انواع تجهیزات بهداشتی و دستگیری ۱۶ محتکر طی یک هفته گذشته در سراسر کشور خبر داد.
کد خبر: ۴۰۴۲۷۸
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۴ - 04July 2020

کشف 235 هزار عدد انواع تجهیزات بهداشتی طی یک هفته گذشتهبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «محمدرضا مقیمی» رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: با توجه به تداوم بیشتر شیوع ویروس منحوس کرونا در سطح جامعه، مأموریت‌های پلیس امنیت اقتصادی در راستای رصد اطلاعاتی انبار‌ها و مراکز توزیع تجهیزات بهداشتی به‌طور کامل و با قوت بیشتر همانند گذشته انجام می‌شود.

وی افزود: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی با جمع آوری اطلاعات و انجام گشت‌زنی‌های هدفمند، افراد سودجو و اخلالگران در بازار توزیع اقلام بهداشتی و محل احتکار کالا‌ها را شناسایی می‌کنند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا درباره میزان کشفیات طی یک هفته گذشته عنوان کرد: مأموران در بازرسی از واحد‌های صنفی، مراکز توزیع و عرضه تجهیزات بهداشتی و انبارها، ۲۳۵ هزار و ۸۷۰ عدد انواع تجهیزات بهداشتی شامل ۲۳۴ هزار و ۳۷۰ عدد انواع ماسک، یک هزار و ۵۰۰ عدد انواع دستکش را طی یک هفته گذشته کشف کردند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه تجهیزات بهداشتی مکشوفه به وزارت بهداشت و در استان‌ها به دانشگاه‌های علوم پزشکی تحویل داده شد، تصریح کرد: در این رابطه ۶۶ واحد صنفی پلمب و ۱۶ محتکر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

سردار مقیمی از هموطنان درخواست کرد در صورت اطلاع از احتکار هرنوع کالا بلافاصله موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار