ترامپ:

هدف نهایی معترضان پایان دادن به آمریکا است

رئیس‌جمهور آمریکا بار دیگر ضمن انتقاد از معترضان آن‌ها را به تلاش برای سرنگونی «انقلاب آمریکایی و تغییرات ساختاری در کشور» متهم کرده است.
کد خبر: ۴۰۴۲۸۳
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۶ - 04July 2020

هدف نهایی معترضان پایان دادن به آمریکا استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کنگره، دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا روز جمعه در اظهاراتی در مراسم ۴ جولای در مونت راشمور ضمن انتقاد شدید از معترضانی که قصد انهدام مجسمه‌های کنفدراسیون را دارند، آن‌ها را به تلاش برای سرنگونی «انقلاب آمریکایی و ایجاد تغییرات ساختاری در این کشور» متهم کرده است.

ترامپ در جمع طرفدارانش که فاصله اجتماعی را رعایت نکرده بودند، گفت: این یک فاشیسم جدید چپگرای افراطی است؛ اگر با زبان آن‌ها صحبت نکنید، خواسته‌های آن‌ها را عملی نکنید و برخلاف میل آن‌ها اقدام کنید، سانسور خواهید شد، در فهرست سیاه قرار می‌گیرید، تحت تعقیب قرار گرفته و مجازات می‌شوید.

وی افزود: اشتباه نکنید، این انقلاب فرهنگی چپگرا با هدف سرنگونی انقلاب آمریکا طراحی و برنامه‌ریزی شده است؛ برای انجام این کار، آن‌ها می‌خواهند هرگونه تمدنی را که میلیارد‌ها نفر را از فقر بیماری و خشونت و گرسنگی نجات داد و بشریت را به پیشرفت و دستاورد‌های بزرگی نائل کرد، از بین ببرند؛ هدف نهایی معترضان پایان دادن به آمریکا است.

ترامپ ماه گذشته فرمان اجرایی را امضا کرده است که بر اساس آن معترضانی که قصد نابود کردن مجسمه‌های فدراسیون را داشته باشند، مجازات خواهند شد.

فعالان خواستار برچیده شدن مجسمه‌های مربوط به شخصیت‌های فدراسیون شده‌اند، آن هم پس از گسترش اعتراضات سراسری در آمریکا علیه نژادپرستی و رفتار وحشیانه و خشونت آمیز پلیس آمریکا.

انتهای پیام/ ۴۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار