دیدار اعضای کمیته بانوان چهلمین سالگرد دفاع مقدس مازندران با خانواده شهید «کمالی»+ تصاویر

اعضای کمیته بانوان چهلمین سالگرد دفاع مقدس مازندران ظهر امروز با خانواده شهید مدافع حرم «سعید کمالی کفراتی» در ساری دیدار و گفت‌وگو کردند.
کد خبر: ۴۰۴۲۹۴
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۸ - 04July 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، اعضای کمیته بانوان چهلمین سالگرد دفاع مقدس مازندران ظهر امروز با خانواده شهید مدافع حرم «سعید کمالی کفراتی» در ساری دیدار و گفت‌وگو کردند.

«سمیه قاسمی طوسی» رئیس کمیته بانوان چهلمین سالگرد دفاع مقدس مازندران با اشاره به وضعیت کرونایی گفت: در شرایط ویژه‌ای قرار داریم و امیدواریم به برکت قدم شهیدان کمالی و جمشیدی این بلا از سر مردم و بشریت رفع بشود.

وی با بیان اینکه ستاد برگزاری مراسم شهید کمالی برنامه‌های درخور شأن این شهید را برنامه‌ریزی و تدارک دیده است، افزود: تبلیغات چه در سطح شهر و چه در فضای مجازی صورت گرفته است و مراسم باشکوه تشییع و وداع با درنظر گرفتن شرایط کرونایی برگزار خواهد شد.

در این نشست صمیمی «سامره کمالی کفراتی» مادر شهید نیز به ذکر خاطراتی از شهید پرداخت و با بیان اینکه شهید ما در دفاع از ناموس این کشور و دفاع از اهل بیت (ع) به شهادت رسید و منتظر پیکر فرزندم نبودم، گفت: دوست داشتم فرزندم گمنام بماند و حالا که بازگشت قدمش را بر چشمم می‌گذارم.

در این دیدار «رقیه صفری» معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری، «گلی کهنسال کلکناری» دبیر کمیته چهلمین سالگرد دفاع مقدس مازندران نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار