رئیس پلیس بین‌الملل ناجا در دیدار با سفیر کره جنوبی تشریح کرد؛

دستاورد‌های پلیس بین‌الملل ناجا در زمینه مبارزه با جرایم و تعقیب مجرمان بین‌المللی

سردار هادی شیرزاد به دستاوردهای پلیس بین‌الملل ناجا در زمینه مبارزه با جرایم و تعقیب مجرمان در عرصه بین‌المللی اشاره کرد و گفت: آماده همکاری پلیسی و آموزشی به‌منظور مبارزه هرچه بیشتر با جرایم بین‌المللی هستیم.
کد خبر: ۴۰۴۳۲۰
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۶ - 04July 2020

دستاورد‌های پلیس بین‌الملل ناجا در زمینه مبارزه با جرایم و تعقیب مجرمان بین‌المللیبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «هادی شیرزاد» رئیس پلیس بین‌الملل ناجا در دیدار با «يو جونگ هيون» سفیر کره جنوبی در ایران اظهار داشت: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، همواره بر سرعت‌بخشی مأموریت‌های پلیسی تأکید دارد.

وی در ادامه به دستاوردهای پلیس بین الملل ناجا در زمینه مبارزه با جرایم و تعقیب مجرمان در عرصه بین المللی اشاره کرد و افزود: پلیس بین‌الملل ناجا آماده همکاری پلیسی و آموزشی به‌منظور مبارزه هرچه بیشتر با جرایم بین المللی است.

رئیس پلیس بین الملل ناجا همچنین به تشریح اهداف و مأموریت های ناجا در حوزه بین الملل و گسترش تعاملات مشترک و فعالیت‌های پلیسی در کشورهای مختلف پرداخت و بر همکاری‌های دو جانبه، گسترش روابط پلیسی، تبادل تجربیات و تقویت روابط دوستانه، به منظور سرعت‌بخشی به استرداد و تعقیب مجرمان تأکید کرد.

در ادامه این دیدار يو جونگ هيون گفت: آماده همکاری هرچه بيشتر دو کشور در زمينه‌های مختلف پلیسی هستیم.

سفیر کره جنوبی در ایران تأکید کرد: رشد مناسبات و روابط پلیسی فی‌مابین جمهوری اسلامی ایران و کشور کره جنوبی در راستای توسعه و ارتقاء امنیت و مکانیزم‌های امنیتی امری ضروری است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار