عضو کمیسیون روابط خارجی پارلمان عراق:

خروج نظامیان آمریکایی در راس مذاکرات الکاظمی در واشنگتن خواهد بود

عضو کمیسیون روابط خارجی پارلمان عراق با اشاره به سفر قریب الوقوع نخست وزیر این کشور به آمریکا اعلام کرد که موضوع خروج نظامیان آمریکایی از عراق در راس مذاکرات الکاظمی در واشنگتن خواهد بود.
کد خبر: ۴۰۴۳۳۳
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۹ - 04July 2020

خروج نظامیان آمریکایی در راس مذاکرات الکاظمی در واشنگتن خواهد بودبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از المعلومه، «عامر الفایز» عضو کمیسیون روابط خارجی پارلمان عراق با اشاره به سفر قریب الوقوع مصطفی الکاظمی نخست وزیر این کشور به آمریکا اعلام کرد که موضوع خروج نظامیان آمریکایی از عراق در رأس مذاکرات الکاظمی در واشنگتن خواهد بود.

وی افزود: سفر الکاظمی در چارچوب جدول سفر‌های تعیین شده به کشور‌های همسایه و برخی کشور‌های دیگر قرار دارد که هدف از آن تقویت روابط عراق با این کشور‌ها برای بازکردن باب همکاری‌های اقتصادی و امنیتی با آن‌ها از جمله آمریکا است.

این عضو کمیسیون روابط خارجی پارلمان عراق تاکید کرد: سفر الکاظمی به واشنگتن به لحاظ امنیتی از ابعاد گسترده‌ای برخوردار است و بررسی موضوع خروج نیرو‌های آمریکایی از عراق تکمیل کننده مذاکراتی (اشاره به مذاکرات راهبردی عراق با آمریکا) است که چند هفته قبل آغاز شده است.

وی احتمال داد که هیأتی از نمایندگان وابسته به فراکسیون‌های بزرگ پارلمان عراق هم در این سفر الکاظمی را همراهی کنند.

قرار است که مصطفی الکاظمی به زودی عازم واشنگتن شود.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها