نماینده ولی فقیه در زنجان:

کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان نیازمند شتاب بیشتر است

آیت‌الله علی خاتمی گفت: کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان نیازمند شتاب بیشتر در حوزه اجرایی است.
کد خبر: ۴۰۴۳۴۰
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۳ - 04July 2020

به گزارش دفاع‌پرس از زنجان، آیت‌الله علی خاتمی در اولین جلسه ستاد شهرستان زنجان با موضوع کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان اظهار داشت: استان زنجان در حوزه دفاع مقدس همواره پیشتاز بوده‌، اما متاسفانه در عرصه برگزاری کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان در حوزه تاخیر در اجرای این برنامه، از عملکرد مناسبی برخوردار نبوده‌ است، در نتیجه نیازمند شتاب بیشتر و اجرای برنامه‌های ویژه در حوزه ایثار و شهادت هستیم.

وی افزود: بهره‌گیری از تجربیات سایر استان‌های در حوزه برگزاری کنگره شهدا، فرصتی مناسب جهت برگزاری ویژه برنامه‌های کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان است.

خاتمی تصریح کرد: متاسفانه در حال حاضر شرایط بیماری کرونا و اقتصادی، کشور را با محدودیت‌هایی مواجه کرده است، اما فعالیت در حوزه دفاع مقدس و ایثار و شهادت باید با هدف قرب‌الی الله و معامله با شهدا صورت گیرد تا برنامه‌ها ثاتیرگذار باشد.

در ادامه این نشست فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان اظهار کرد: استان زنجان در طول دوران هشت سال دفاع مقدس یکی از تاثیرگزار‌ترین استان‌ها از لحاظ شجاعت، ایستادگی در برابر استکبار فرهنگی بود.

سردار جهانبخش کرمی تصریح کرد: جنگ تحمیلی در نوع خود یک جنگ جهانی در جغرافیای کوچک بود که در این نبرد نابرابر رزمندگان زنجانی همواره با حضور در عملیات‌های بزرگ نقش خط شکن را بر عهده داشتند.

وی در ادامه به اهمیت جمع‌آوری اسناد و آثار مربوط به شهدا اشاره کرد و گفت: بسیاری از استان‌ها فعالیت‌های چشمگیری در حوزه جمع آوری اسناد و آثار شهدا داشتند، ولی در استان زنجان در این بخش با کمبود‌هایی مواجه هستیم.

کرمی یادآورشد: ثبت خاطرات رزمندگان و یادگاران دفاع مقدس یکی دیگر از بخش‌های ضروری در امر جمع‌آوری اسناد و آثار شهدا بشمار می‌آید که باید برای نسل آینده باقی بماند.
 
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان خاطرنشان کرد: در بحث برگزاری کنگره ۳۵۳۵شهید استان هیچگونه سلیقه سیاسی و جریانی مطرح نیست، چراکه ملت ایران مدیون شهدا هست در نتیجه این حماسه به دور از تحریف‌ها برای آیندگان باید ثبت و ضبط شود.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها