نماینده ولی فقیه در استان بوشهر:

شهید «آوینی» آبروی اهل قلم و پیشگام در هماهنگ سازی قلم و قدم بود

 آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری به نقش تاثیرگذار مسئولیت اجتماعی اصحاب قلم در برابر مردم جامعه پرداخت و گفت: شهید «سید مرتضی آوینی» آبروی اهل قلم و پیشگام در هماهنگ سازی قلم و قدم بود.
کد خبر: ۴۰۴۳۵۸
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۶ - 04July 2020

شهید «آوینی» آبروی اهل قلم و پیشگام در هماهنگ سازی قلم و قدم بود

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، آیت‌الله «غلامعلی صفایی بوشهری» نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، امروز در نشستی با گرامیداشت 14 تیر روز قلم به نقش تاثیرگذار مسئولیت اجتماعی اصحاب قلم در برابر مردم جامعه پرداخت و اظهار داشت: هیچ‌گاه اهل قلم انقلابی دارای مسئولیتی سنگین در شرایط کنونی در طول تاریخ نبوده است.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه جهان استکبار به سرکردگی آمریکا، به دنبال انحراف اصحاب قلم است گفت: در این راستا ایران انقلابی در اندیشه احیاء جامعه و قلم انقلابی است.

رئیس شورای عالی حوزه‌های علمیه استان بوشهر، اصحاب قلم را در خط مقدم مبارزه با تهاجم گسترده فرهنگی و سیاسی جهان استکبار دانست و بیان کرد: جهان استکبار اهداف و برنامه‌های خود را از طریق ابزار رسانه‌ای  محقق می‌کند و در این راستا اصحاب قلم انقلابی در خط مقدم تهاجم استکبار جهانی قرار دارند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر به بیانات حضرت امام خمینی(ره) در خصوص جهاد در راه خدا پرداخت و تصریح کرد: امام راحل جهاد در راه خدا را بالاترین عبادت‌ها  عنوان کرده‌اند و در این راستا قلم مسئولیتی آسمانی و انسانی می‌آفریند و ادای حق قلم در دین‌مداری و مبارزه با جهان استکبار است.

آیت‌الله صفایی بوشهری، شهید سید مرتضی آوینی را آبروی اهل قلم و پیشگام در هماهنگ سازی قلم و قدم دانست و تاکید کرد: اصحاب قلم در تبیین ابعاد تمدن اسلامی جایگاه مهم و در شرایط کنونی مسئولیتی سنگین در مبارزه با جهان استکبار و افشای ماهیت جنایتکارانه آنان دارد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر با بیان اینکه قلم با جوهره اسلام انقلابی و شجاعت اصحاب قلم در مبارزه با استکبار پیشگام و مسئولانه است اظهار کرد: اصحاب قلم آنگاه می‌توانند سربلند و اثرگذار باشند که، خدایی بیندیشند و خدایی قلم بزنند و خدایی مجاهدت کنند و جامعه تمدن خدایی را بیافرینند.

امام جمعه بوشهر با اشاره به اینکه تکوین عالم به دست و اراده آل‌الله (ع) است گفت: همچنین اهل بیت نبی مکرم اسلام(ص) مبلغ دین خدا، ملاک ایمان، معلم علوم الهی و آموزه های قرآنی و واسطه فیض نظام آفرینش هستند

آیت الله صفایی بوشهری، ﮐﯿﻤﯿﺎﯼ ﺍﻫﻞ ﺑﯿﺖ(ﻉ) را زیربنای اصلی برای سازندگی و کمال انسانیت انسان دانست و تصریح کرد حیاء و عفت نقش نجات بر نفس دارد و همچنین صبوری و داشتن اخلاق و صیانت از تقوا و صداقت بالاترین سیاست در طریق صراط مستقیم الهی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار