رئیس حوزه هنری بوشهر تأکید کرد؛

ضرورت تحول خواهی متناسب با گام دوم انقلاب در هنر معاصر

امید پارسایی فر با اشاره به سخنان رهبر انقلاب اسلامی درباره اهمیت تحول در انقلاب اسلامی گفت: تحول خواهی در هنر معاصر، متناسب با گام دوم انقلاب، دارای ضرورتی جدی است.
کد خبر: ۴۰۴۳۶۳
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۰ - 04July 2020

ضرورت تحول خواهی متناسب با گام دوم انقلاب در هنر معاصر

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «امید پارسایی فر» رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان بوشهر، امروز در نشست تقدیر از عوامل نماهنگ «کرونای اِدبار» اظهار داشت: هنر ماندگار، هنری تحول خواه، دارای پیام و متعهد به حقیقت است.

وی با اشاره به فضایی که بیماری همه گیر کرونا در کشور ایجاد کرده است گفت: نماهنگ «کرونای اِدبار» تلاشی برای بهتر کردن حال جامعه به سمت نشاط، خودباوری، امیدواری و گذر از بیماری همه گیر کرونا است.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: اینکه جمعی از هنرمندان احساس تکلیف کرده و به صورت خودجوش برای تولید این نماهنگ و بهتر شدن روحیه مردم اقدام کردند کاری شایسته بود که تولید بیشتر چنین آثاری با توجه به بازخورد خوب مردمی در استان بوشهر باید جدی گرفته شود.

وی با بیان اینکه هنر باید در راستای نشاط افزایی و انبساط روحی جامعه، پویایی داشته باشد، خاطرنشان کرد: اگر هنرمندان همّت کنند و بخواهند در راستای معیارهای سبک زندگی ایرانی و اسلامی، تولید اثر کنند، قطعاً نتیجه می‌گیرند.

پارسایی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب اسلامی درباره اهمیت تحول در انقلاب اسلامی عنوان کرد: تحول خواهی در هنر معاصر، متناسب با گام دوم انقلاب، دارای ضرورتی جدی است.

وی با اشاره به هنر متعهد به حقیقت گفت: هنر متعهد به حقیقت، روح جامعه را صیقل می‌دهد و هر جا که ما و هنرمندانمان بر پایه هنر متعهد به حقیقت در سینما، تئاتر، موسیقی، ادبیات و هنرهای تجسمی گام برداشته ایم، نتیجه گرفته ایم.

پارسایی فر با بیان اینکه هنرمندی که به دنبال حال خوب روح و جسم افراد جامعه است، باید تحول خواه باشد، تاکید کرد: هنر تحول خواه، هنری است که پیام عمیق دارد و متعهد به حقیقت است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها