مسوول کنگره ملی شهدای گمنام و جاویدالاثر کشور:

ماجرای ربودن چهار دیپلمات ایرانی باید مجامع بین‌المللی را متوجه جنایات اسرائیل کند

پاسدار محمد دانش‌فر گفت: ربودن دیپلمات‌های ایرانی باید جوامع بین‌المللی را متوجه غده سرطانی (اسرائیل) کند که هرچه زودتر از صحنه روزگار محو شود.
کد خبر: ۴۰۴۳۸۸
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۱ - 05July 2020

ماجرای ربودن چهار دیپلمات ایرانی باید مجامع بین الملل را متوجه جنایات اسرائیل کندبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، پاسدار محمد دانش‌فر مشاور فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مسوول کنگره ملی شهدای گمنام و جاویدالاثر کشور پیرامون خبر‌های منتشرشده در خصوص چهار دیپلمات ایرانی اظهار داشت: خبری که بیانگر بازگشت چهار دیپلمات ایرانی در ایام سی و هشتمین سالروز ربوده شدن این دیپلمات‌ها باشد، صحیح نیست و متاسفانه هر ساله در ایام ربوده شدن حاج احمد متوسلیان، تقی رستگار‌مقدم، کاظم اخوان و سید محسن موسوی اخباری مبنی بر زنده بودن یا شهادت این عزیزان به گوش می‌رسد که متاسفانه اعتباری ندارند.

دانش‌فر در ادامه افزود: کنگره ملی شهدای گمنام و جاویدالاثر طی سال‌های گذشته و با پیگیری‌های انجام‌شده از سوی این نهاد از طریق وزارت امورخارجه و دولت لبنان به ویژه همکاری دبیرکل حزب‌الله لبنان، «سید حسن نصرالله» صرفا به این نتیجه رسیده است که تروریست‌های اسرائیلی و همپیمانانشان در پی جنایات انسانی هستند.

وی افزود: این اقدام خصمانه صهیونیست‌ها نه تنها حقوق بشر را تحت الشعاع قرار می‌دهد، بلکه ربودن دیپلمات‌های ایرانی باید سبب شود تا جوامع بین‌المللی نسبت به این رفتارهای غیرانسانی موضع‌گیری کنند.

دانش‌فر همچنین گفت: سران اسرائیل و همپیمانان این رژیم بدانند که وعده نابودی آنان صادق است و به‌زودی سرزمین‌های اشغالی به صاحبان اصلی آن برخواهد گشت و پرچم ظهور را بر فراز مسجد الاقصی به اهتزاز درخواهیم آورد.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار