استاندار بوشهر‌ خبر داد؛

اختصاص ۲.۵ هکتار زمین جهت احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان بوشهر

«عبدالکریم گراوند» از اختصاص ۲.۵ هکتار اراضی اطراف بلوار امام علی (ع) جهت احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان خبر داد و گفت: گرامیداشت چهل سالگی دفاع مقدس گرامیداشت همه ارزش هاست.
کد خبر: ۴۰۴۴۳۰
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۶ - 05July 2020

گرامیداشت چهل سالگی دفاع مقدس گرامیداشت همه ارزش هاست

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، «عبدالکریم گراوند» استاندار بوشهر امروز در جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس استان بوشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: دفاع مقدس نماد خودباوری و ایثار ایران اسلامی است.

وی شرایط کنونی جامعه را سخت و دشوار خواند و گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران با دو ویروس سران آمریکا و ویروس کرونا مواجه است.

‌استاندار بوشهر با اشاره به فشار اقتصادی حداکثری آمریکا بر کشورمان خاطرنشان کرد: طبیعتا مستقل شدن هزینه دارد.

گراوند با بیان اینکه ما از جنگ تحمیلی با عزت عبور کردیم و در این جنگ اقتصادی نیز سربلند بیرون خواهیم آمد افزود: در حال حاضر در دو جبهه استکبار در حال مبارزه هستیم.

وی عقبه فرهنگی ایثار در جامعه را یادآور شد و ابراز داشت: در بحث گرامیداشت چهل سالگی دفاع مقدس قطعا ما به کمک این عقبه فرهنگی و ایثار نیازمندیم.

استاندار بوشهر ضمن تأکید بر اینکه کشوربا سرمایه‌های فرهنگی در گذر از بحران با عزت به جلو پیش می‌رود گفت: ایثارگری های که در این مدت درکشور اتفاق افتاده است باعث تعجب دنیا شده است.

این مسئول گرامیداشت چهل سالگی دفاع مقدس را گرامیداشت همه ارزش ها دانست و تصریح کرد: اگر امروز جلوه هایی از ایثار ارزشمند را می‌بینیم ریشه در گذشته این ملت دارد.

گراوند از اختصاص ۲.۵ هکتار اراضی اطراف بلوار امام علی (ع) جهت احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس و پارک ایثار در بوشهر خبر داد و افزود: در دفاع مقدس کارهای ارزشمندی صورت گرفت که باید به عنوان سرمایه از آن استفاده کنیم.

وی در پایان همه دستگاه ها را به رعایت پروتکل های بهداشتی دعوت کرد و گفت: راه حل مهار کرونا تعطیل کردن کشور نیست؛ بلکه راه حل آن همکاری و رعایت کردن موازین و پروتکل های بهداشتی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها