مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس بوشهر عنوان کرد؛

ضرورت برگزاری بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس با محوریت جوانان

سرهنگ «علیرضا غریبی» با بیان اینکه 150 برنامه ویژه چهل سالگی دفاع مقدس در استان بوشهر اجرا خواهد شد گفت: تلاش شده برنامه‌های بزرگداشت چهل سالگی دفاع مقدس بیشتر به سمت جوان محوری سوق داده شود.
کد خبر: ۴۰۴۴۳۲
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۱ - 05July 2020

ضرورت برگزاری بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس با محوریت جوانان

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، سرهنگ «علیرضا غریبی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر امروز در نشست مشترک شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و شورای هماهنگی حفظ آثار و ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: برنامه‌های این اداره‌کل با هدف‌گذاری ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تهیه و تدوین شده است.

وی به نقش ستادی و هماهنگ‌کنندگی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: در راستای بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس 6 کمیته فرهنگی و هنری، اطلاع رسانی و فضای مجازی، بانوان، تولید محتوا، ایثارگران و روحانیون ویژه چهلمین سالگرد دفاع مقدس تشکیل شده است.

غریبی به نقش رزمندگان بوشهری در هشت سال دفاع مقدس اشاره و خاطرنشان کرد: برنامه‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس در 43 هفته از سوم خرداد تا 30 اسفند تدارک شده و که هر هفته با توجه به روز شمار مناسبت‌های تقویمی نامگذاری شده است. 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر با بیان اینکه 150 برنامه ویژه چهل سالگی دفاع مقدس در استان بوشهر اجرا خواهد شد بیان داشت: تلاش شده برنامه های این بزرگداشت بیشتر به سمت جوان محوری سوق داده شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار