مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان‌جنوبی مطرح کرد؛

«تئاتر» زیباترین هنر برای معرفی ارزش‌های دفاع مقدس

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان‌جنوبی هنر تئاتر را از زیباترین هنرها برای معرفی ارزش‌های دوران دفاع مقدس دانست و گفت: تئاتر می‌تواند خط فکری به مردم و مسئولان بدهد بر این اساس باید آثار تولید شده متناسب با نیازهای مردم و فرهنگ جامعه باشد.
کد خبر: ۴۰۴۴۴۴
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۲ - 05July 2020

«تئاتر» زیباترین هنر برای معرفی ارزش‌های دفاع مقدسسرهنگ «غلامرضا فلاحی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در بیرجند، اظهار داشت: اقدامات ایثارگرانه در کشور نشأت گرفته از دوران دفاع مقدس است.

وی با اشاره به اهمت و تأثیرپذیری هنر تئاتر در مخاطبان، بیان داشت: تأثیری که می‌تواند یک هنر از جمله تئاتر در مخاطب خود ایجاد کند، هزاران متر پارچه و بنر نمی‌تواند انجام دهد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان‌جنوبی با تأکید بر اینکه دفاع مقدس و هشت سال ایثارگری ملت ایران هیچگاه از خاطره مردم فراموش نخواهد شد، مطرح کرد: باید کاری کنیم که آیندگان نسبت به فداکاری و رشادت‌های ملت ایران و تأثیرگذاری‌هایی که در سطح منطقه‌ای و جهانی داشتند، آگاهی کامل پیدا کرده و این واقعه عظیم ماندگار شود.

فلاحی با اشاره به برگزاری جشنواره ملی تئاتر سنگر مطرح کرد: دوران هشت سال دفاع مقدس گنجینه‌ای غنی از ارزش‌های دینی، ملی و سبک زندگی و معیشتی است که برای انتقال این ارزش‌ها و فرهنگ به نسل امروز و آینده، حوزه هنر بسیار می‌تواند تأثیرگذار باشد.

وی هنر تئاتر را از زیباترین هنرها برای معرفی ارزش‌های دوران دفاع مقدس دانست و گفت: تئاتر می‌تواند خط فکری به مردم و مسئولان بدهد بر این اساس باید آثار تولید شده متناسب با نیازهای مردم و فرهنگ جامعه باشد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان‌جنوبی ضمن تأکید بر تلاش همه یگان‌های نظامی و انتظامی استان برای هرچه بهتر برگزار کردن جشنواره ملی تئاتر سنگر، خاطرنشان کرد: با برگزاری چنین جشنواره‌هایی، کارکنان کادر و وظیفه می‌توانند تجربیات خود را به آحاد جامعه انتقال دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها