فرماندار دشتی:

سپاه پاسداران در کنترل تهدیدات و مقابله با تهدیدات نقش ممتازی داشته است

«عبدالله نادری» با بیان اینکه از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون سپاه فداکاری و نقش ممتازی در بحث اقتدار ملی و امنیت ملی داشته است، گفت: سپاه پاسداران در مهار و کنترل تهدیدات، کمک به محرومین، مقابله با تهدیدات نرم و مقابله با تروریست به خوبی ایفای نقش کرده است.
کد خبر: ۴۰۴۴۵۶
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۴ - 05July 2020

سپاه پاسداران در کنترل تهدیدات و مقابله با تهدیدات نرم  نقش ممتازی داشته است

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «عبدالله نادری» فرماندار دشتی امروز، در مراسم تکریم و معارفه فرماندهان سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی با بیان اینکه سپاه نقش بی بدیلی در کشور دارد، اظهار داشت: از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون سپاه فداکاری و نقش ممتازی در بحث اقتدار ملی و امنیت ملی داشته است.

وی گفت: سپاه در مهار و کنترل تهدیدات، کمک به محرومین، مقابله با تهدیدات نرم و مقابله با تروریست به خوبی ایفای نقش کرده است.

نادری با بیان اینکه سپاه باعث افتخار جمهوری اسلامی و همه مسلمانان جهان است، ادامه داد: امروز جمهوری اسلامی و سپاه به خوبی در منطقه نفوذ پیدا کرده و سپاه همچون خاری در چشم دشمنان است.

وی ادامه داد: سپاه شهرستان در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی اقدامات خوبی انجام داده که از این تلاش‌ها تقدیر و تشکر می‌شود.

نادری با بیان اینکه مسیر توسعه شهرستان با نگاه وحدت بخش و وحدت آفرین با محوریت امام جمعه در حال انجام است خاطر نشان کرد: آن چیزی که در شرایط کنونی نیاز کشور است وحدت و همدلی و روحیه جهادی و کار جهادی است.

نادری گفت: باید در عرصه‌های اقتصادی تلاش کنیم که یکی از زیر ساخت‌های اقتصادی امنیت اقتصادی است که این مهم توسط نیروهای امنیتی و اطلاعاتی به خوبی در شهرستان شاهد هستیم.

در پایان از خدمات سرهنگ «علی غضنفری» تقدیر و سرهنگ «محمد رضا زارعی تبار» به سمت فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی معرفی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار