محل ترور شهیدان «علی انصاری» و «علیرضا نورانی» در رشت گلباران شد

محل شهادت تنها استاندار شهید کشور «علی انصاری» و معاون عمرانی وی «علیرضا نورانی» همزمان با سالروز شهادت‌شان در خیابان لاکانی رشت گلباران شد.
کد خبر: ۴۰۴۴۶۲
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۳ - 05July 2020

محل ترور شهیدان «علی انصاری» و «علیرضا نورانی» در رشت گلباران شد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، در مراسم گلباران محل شهادت استاندار شهید گیلان شهید «علی انصاری» و معاون عمرانی اش شهید «علیرضا نورانی» که صبح امروز یکشنبه «15 تیر» در خیابان لاکانی رشت برگزار شد، «ارسلان زارع» استاندار گیلان، سردار «محمد عبدالله پور» فرمانده سپاه قدس، جمعی از مدیران اجرایی و اقشار مختلف مردم، همسر و دختر شهید انصاری و پسر شهید نورانی که داماد شهید انصاری است، حضور داشتند.

«ارسلان زارع» استاندار گیلان در این مراسم، تکریم مقام شامخ شهیدان را نشانه ی جایگاه رفیع خدمتگزاری و صداقت در فرهنگ این سرزمین عنوان کرد و اظهار داشت: تجربه ی تاریخ چهار دهه ی پر فراز و نشیب نظام اسلامی نشان داده که مردم همواره تلاشگران عرصه ی خدمتگزاری را تکریم می کنند و شهیدان انصاری و نورانی نیز با ویژگی های خاص انقلابی و رفتاری خود از این قاعده مستثنی نیستند.

استاندار گیلان همچنین با تاکید بر ضرورت انتقال ارزش‌ها، آرمان‌ها و سیره شهدای گرانقدر این سرزمین به نسل جوان تصریح کرد: بهره گیری بهینه از ظرفیت‌های رسانه ها به ویژه در فضای مجازی، شیوه ی مناسبی است که می تواند اهداف پیش بینی شده برای یادواره ها و یادبودهای شهدا را در شرایط شیوع کرونا تجلی دهد.

خانم «دانش کاظمی» همسر شهید انصاری نیز در این مراسم ضمن تجلیل از قدرشناسی آحاد جامعه از شهیدان انصاری و نورانی اظهار داشت: سراسر زندگی این 2 شهید در خدمت بی منت و صادقانه به مردم خلاصه شد تا الگوی کاملی از روحیه ی ایثار و فداکاری نشات گرفته از فرهنگ انقلاب را به آیندگان ارائه کند.

شهید انصاری استاندار اسبق و شهید نورانی معاون اسبق امور عمرانی استانداری گیلان 14 تیر سال 60 جلوی ساختمان استانداری واقع در خیابان لاکانی رشت، به دست منافقان کوردل به مقام رفیع شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار