رونمایی از پوستر دومین جشنواره ملی تئاتر «سردار آسمانی» در کرمان

مراسم رونمایی از پوستر و انتشار فراخوان دومین جشنواره ملی تئاتر «سردار آسمانی» در جوار مزار سردار شهید سپهبد حاج «قاسم سلیمانی» برگزار شد.
کد خبر: ۴۰۴۴۶۳
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۹ - 05July 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، صبح امروز مراسم رونمایی از پوستر و انتشار فراخوان دومین جشنواره ملی تئاتر «سردار آسمانی » کرمان و رونمایی از پوستر جشنواره بین المللی فرهنگی ذوالفقار در استان خوزستان در جوار مزار مطهر سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی»، با حضور خانواده سردار شهید سلیمانی و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به صورت ویدئو کنفرانس با تالار رودکی تهران برگزار شد.

دراین مراسم حجت الاسلام «حسن علیدادی سلیمانی» نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه کرمان اظهار داشت: این رخداد مهم فرهنگی با مدیریت وزارت ارشاد از امروز آغاز و ثمرات و برکاتی در رابطه با جریان بسیار ارزشمند مکتب سلیمانی که از اسلام و مکتب حضرت امام عظیم الشان نشأت گرفته است خواهد داشت.

علیدادی سلیمانی با تاکید بر اینکه توقع می رود در مکتب سلیمانی با جریان هنر در ابعاد مختلف فرهنگ ایثار و شهادت ترویج شود گفت: بخشی از ابعاد این مکتب ۴۰ سال ایستادن در خط گذشت و شهادت و 40 سال دلسوزی و مهربانی نسبت به مردم است.

وی ادامه داد: بخشی دیگری از این مکتب یعنی ۴۰ سال در راه و خطی که ادب و معرفت حرف اول را می زند، حرکت کردن است و ۴۰ سال به تصویر کشیدن تواضع و سادگی و دفاع از ارزش های اسلامی است.

رونمایی از پوستر دومین جشنواره ملی تئاتر سردار آسمانی در کرمان////در حال ویرایش

همچنین «محمدرضا علیزاده» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان اظهار داشت: نخستین دوره تئاتر سردار آسمانی سال گذشته در ایام اولیه شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد و امروز فراخوان دومین جشنواره ملی سردار دلها رونمایی خواهد شد.

علیزاده با بیان اینکه این دوره از جشنواره با سه بخش تئاتر خیابانی، صحنه‌ای و نمایشنامه‌نویسی همراه خواهد بود گفت: در این جشنواره 10 موضوع با عنوان های دفاع مقدس، مقاومت، مدافعین حرم و.... تعیین شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها