مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا:

مردم باید پشتیبان ولایت فقیه و پاسدار انقلاب باشند

حجت الاسلام «غلامحسن تسخیری» با بیان اینکه شهدای مدافع حرم زیر چتر ولایت شعار هیهات من الذله سر دادند، گفت: مردم نباید مسیر شهدا را فراموش کنند و باید پشتیبان ولایت فقیه و پاسدار انقلاب باشند.
کد خبر: ۴۰۴۴۶۹
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۰ - 05July 2020

به گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت الاسلام «غلامحسن تسخیری» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا امروز در مراسم وداع با پیکر مطهر دو شهید مدافع حرم کربلای خان‌طومان  شهیدان «سعید کمالی» و «علی جمشیدی» در لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا، با اشاره به اینکه شهدا مدال افتخار عندربهم یرزقون را از خدای متعال دریافت کردند، اظهار داشت: ‌شهدا با خدا معامله کردند و در نزد خدا عزیز و ماجورند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان اینکه شهدا راه خود را شناختند و در این راه محکم مانده و جان خود را تقدیم کردند، افزود: ‌خیلی‌ها راه‌شناس بودند، اما رهرو شناس نبودند، خیلی‌ها راه شناس بودند، اما رهزن شناس نبودند، اما شهدا هم راه شناس بودند هم رهروشناس و نیز رهزن شناس.

پشتیبان ولایت فقیه باشیم و مسیر شهدا را فراموش نکنیم

حجت الاسلام تسخیری ادامه داد: شهدا کسانی هستند که راه خود را انتخاب کردند و در مسیری که می‌شناختند ایستادند اما عده‌ای می‌دانستند ولایت حق است، اما نتوانستند در راه ولایت استقامت کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا شهدا رهرو امام و ولی امر شدند، خاطرنشان کرد:‌ شهدای مدافع حرم دشمن را شناختند و فراتر از مرز‌های جغرافیایی هجرت کردند تا عروج پیدا کنند.

پشتیبان ولایت فقیه باشیم و مسیر شهدا را فراموش نکنیم

حجت الاسلام تسخیری با اشاره به اینکه شهدای مدافع حرم در راه دفاع از حریم اهل بیت (ع)، ایستادگی کردند، گفت: شهدای مدافع حرم بویژه شهدای کربلای خان‌طومان با حماسه‌هایی که آفریدند اجازه ندادند کربلای دیگری اتفاق بیفتد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا شهدای مدافع حرم اجاره ندادند پای حرامیان به حرم عمه سادات (س) برسد، افزود: شهدای مدافع حرم در مقابل راهزنان فکری و اعتقادی به ظاهر اسلامی ایستادگی و مقاومت کردند و پوزه آمریکایی‌ها و ایادی آن را به خاک مالیدند.

پشتیبان ولایت فقیه باشیم و مسیر شهدا را فراموش نکنیم

حجت الاسلام تسخیری با تاکید بر اینکه ما مدیون شهدای مدافع حرم هستیم، ادامه داد:‌ تکریم شهدا وظیفه و تکلیف همه مسئولین است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با تصریح بر اینکه باید در محضر شهدا شرمنده باشیم، گفت:‌ ده‌ها هزار شهید تقدیم اسلام شد، اما بعضی‌ها در لباس دین بر ولایت می‌تازند و این خجالت دارد.

حجت الاسلام تسخیری با اظهار اینکه کسانی که امروز مسئولیت اداره جامعه اسلامی را دارند باید در نزد شهدا شرمنده باشند، اضافه کرد: ‌مسئولینی که نمی‌توانند در مقابل بعضی از زورگویی‌های اجانب بایستند باید خجالت بکشند که  شعار مذاکره و معامله با دشمن سر می‌دهند و هشت سال نظام را معطل خود کردند و آن وقت انگشت اتهام به سوی ولایت دراز می‌کنند در حالیکه شهدای مدافع حرم در زیر چتر ولایت شعار هیهات من الذله سر دادند.

پشتیبان ولایت فقیه باشیم و مسیر شهدا را فراموش نکنیم

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه راه، مسیر، آرمان و اهداف شهدا مشخص است، به وصیت‌نامه ‌یکی از شهدای امنیت اشاره کرد که نوشته بود، دوست دارم محاسنم خضاب به خونم شود و حقوقم را به کمیته امداد بدهید.

حجت الاسلام تسخیری با بیان اینکه تفکر شهید و شهادت انقلاب و نظام اسلامی را بیمه کرده است، افزود: بی‌تدبیری‌ها و امثالهم به ملت فشار می‌آورند در صورتی که ملت عاشق شهید و شهادت هستند، ملتی که اهل معامله با خدا هستند نه کدخدا.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان اینکه رجعت پیکر مطهر شهدا پیام دارد، متذکر شد: مردم ‌نباید مسیر و راه شهدا را فراموش کنند و باید پشتیبان ولایت فقیه و پاسدار انقلاب باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار